شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

شرور سابقه‌دار که 15 بار به اتهام جرایم مختلف به زندان افتاده بود وقتی چند ماه قبل برای آخرین بار آزاد شد این بار به شکار کودکان و زنان رفت. این مرد شیطان صفت با ورود به خانه 12 زن و کودک آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

تعرض به 12 زن و کودک تنها در خانه

سلامت نیوز:شرور سابقه‌دار که 15 بار به اتهام جرایم مختلف به زندان افتاده بود وقتی چند ماه قبل برای آخرین بار آزاد شد این بار به شکار کودکان و زنان رفت. این مرد شیطان صفت با ورود به خانه 12 زن و کودک آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. 

 7 دی مأموران کلانتری 130 نازی‌آباد در جریان آزار و اذیت دختر 8 ساله‌ای در خانه‌اش قرار گرفتند. باتوجه به حساسیت موضوع پرونده در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.دختر کوچولو در تحقیقات گفت: در حال تماشای تلویزیون بودم که چندین بار زنگ خانه به صدا درآمد. کسی خانه نبود. وقتی دیدم زنگ‌ها ادامه دارد آیفون را جواب دادم. مرد ناشناسی پشت در از من سراغ پدرم را گرفت. به او گفتم که پدرم خانه نیست. بعد از آن سراغ مادرم را گرفت که گفتم او هم نیست.

پس از چند دقیقه دوباره زنگ خانه به صدا درآمد همان مرد ناشناس بود. گفت دوست پدرم است و مقداری پول برای پدرم آورده است. او از من خواست در را باز کنم تا پول را داخل آسانسور بگذارد. من هم همان کاری که او خواست انجام دادم بعد مقابل در آسانسور رفتم تا پول‌ها را بردارم.

اما به محض این‌که در آسانسور باز شد همان مرد با چاقو به من حمله کرد و از من خواست حرفی نزنم. بعد مرا آزار و اذیت کرد و بعد از آن دست و پای مرا با طناب بست و داخل اتاق برد. بعد از آن هم حدود 20 میلیون تومان طلاها و پول‌هایی که در خانه‌ما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha