رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در ۱۹ استان کشور گفت: امدادرسانی در ٨٦ محور کوهستانی در حال انجام است.

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد ۱۹ استان درگیر برف و کولاک/ امدادرسانی در ٨٦ محور کوهستانی

سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در ۱۹ استان کشور گفت: امدادرسانی در ٨٦ محور کوهستانی در حال انجام است.

به گزارش سلامت نیوز، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با وقوع برف و کولاک در کشور اظهار داشت: طی ٤٨ ساعت گذشته ١٩ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل،اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان،قزوین، کردستان،کرمانشاه،لرستان، مازندران، مرکزی و همدان درگیر برف و کولاک شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی٦٣٩٠ نفر و اسکان اضطراری٢٤٠نفر در ٨٦ محور کوهستانی گفت: ۵ مسافر مصدوم به مراکز درمانی منتقل و 693 خودرو گرفتار در برف رها سازی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با عملیات سیل و آبگرفتگی و توفان طی ٤٨ ساعت گذشته گفت: ٧ استان اصفهان، البرز، خوزستان، قزوین،گلستان، لرستان و مازندران در گیر این حادثه شده و امدادرسانی در ٢١شهر، روستا و مناطق عشایرنشین ادامه دارد.

سلیمی با اشاره به امدادرسانی ٣٤٧ نفر خاطر نشان ساخت: ٤٠ واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha