سلامت نیوز :رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی گفت: 75 درصد از گستره استان تهران در حیطه مسئولیت دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی است.

به گزارش  فارس، محمدرضا رزاقی در مراسمی كه امروز به مناسبت هفته سلامت و روز پرستار در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: 32 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذر د و طی این سالها بار مسئولیت ما در قبال جامعه اسلامی بیشتر شده است.

وی افزود:‌ امروز یك بیداری اسلامی در كشور‌های منطقه رخ داده است و تمام سیاسیون اعلام می‌كنند این بیداری نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و به بركت انقلاب ما مسلمانان جهان بیدار شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی بیان داشت: باید مراقب باشیم كه تاسی مسلمانان جهان به انقلاب اسلامی ایران موجب پشیمانی آنها نشود.

رزاقی به پیشرفت دانشگاه شهید بهشتی در حوزه خدمات درمانی اشاره كرد و گفت: با تلاش و برنامه‌ریزی معاونت درمان شاهد ارتقای خدمات درمانی در تمام مراكز بودیم.

وی از برنامه‌های سال جاری دانشگاه شهید بهشتی حركت به سمت ارتقای كیفیت اورژانس‌ها در تمام بیمارستانهای این دانشگاه اشاره كرد و گفت: خدمات ما در اورژانس‌ها باید به گونه‌ای باشد كه موجب رضایتمندی بیماران شود.

وی به نامگذاری سال گذشته اشاره كرد و گفت: سال همت مضاعف و كار مضاعف اختصاص به آن سال ندارد و در سال گذشته این دانشگاه موفقیت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف كسب كرده است.

* تمام سنوات بازنشستگان علوم پزشكی سال گذشته پرداخت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی به مشكلات این دانشگاه در سال گذشته اشاره كرد و گفت:‌ از جمله این مشكلات عدم پرداخت سنوات بازنشستگان بود كه در پایان سال پرداخت شد.

در ادامه این مراسم صفرعلی براتلو، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران ضمن تبریك روز پرستار اظهار داشت: دولت در مسیر ولایت و رضایت مردم حركت می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha