جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 264832

اگر تصمیم دارید لاغر شده و پوست و موهای خود را تقویت کنید گریپ‌فروت را در سبد غذایی خود قرار دهید زیرا این میوه خوشمزه دارای منابع زیادی از پتاسیم و کلسیم است.

با خوردن این میوه به‌سرعت لاغر می شوید

سلامت نیوز: اگر تصمیم دارید لاغر شده و پوست و موهای خود را تقویت کنید گریپ‌فروت را در سبد غذایی خود قرار دهید زیرا این میوه خوشمزه دارای منابع زیادی از پتاسیم و کلسیم است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا اگر تصمیم دارید لاغر شوید و پوست و موهای خود را تقویت کنید گریپ‌فروت را در سبد غذایی خود قرار دهید، زیرا این میوه خوشمزه دارای منابع زیادی از پتاسیم، لیکوپن، کلسیم، قند و فسفر است.

این میوه دارای فیبر زیاد است و در مقابل آن کالری بسیار پایینی دارد به همین دلیل برای رژیم‌های غذایی بسیار توصیه شده است، از سوی دیگر مواد بیوفلاونوئیدها در این میوه وجود دارد که می‌تواند مانعی جدی برای جلوگیری از سرطان‌ها و تومورها در بدن باشد.

این میوه یک چربی‌سوز بسیار قوی است و می‌تواند تا مقدار زیادی میزان اشتها را کاهش دهد و عامل کاهش وزن و جلوگیری از ریزه‌خواری شود؛ پزشکان توصیه می‌کنند اگر تصمیم دارید از گریپ‌فروت برای کاهش وزن خود استفاده کنید آن را نیم ساعت قبل از غذا میل کنید.

گریپ‌فروت می‌تواند به‌عنوان ماسک برای صورت شما نیز مورد استفاده قرار گیرد، زیرا این میوه مقدار زیادی ویتامین A و C دارد که می‌تواند سبب جوان‌سازی پوست شود.

البته برخی از پزشکان از این میوه برای تقویت موی سر استفاده می‌کنند و معتقدند روغن گریپ‌فروت می‌تواند شوره سر را از بین ببرند و به رشد مو کمک کند.

گریپ‌فروت می‌تواند در کاهش قند خون فشار خون نیز تأثیر زیادی داشته باشد.

این میوه معجزه‌گر به کاهش سرطان پروستات در مردان، کاهش بیماری‌های قلبی و از بین بردن سنگ کلیه کمک کنند، از سوی دیگر درمان یبوست زخم معده کنترل چربی از دیگر فواید ویسکی این میوه با خود به همراه دارد.

اما با این‌ وجود پزشکان توصیه می‌کنند زنان باردار و شیرده از مصرف این میوه اجتناب کنند، زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد که می‌تواند ابتلا به سرطان پستان از افزایش دهد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha