معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، با اشاره به دستگیری مردی ۶۰ ساله که با همکاری همسر و خواهر همسرش، باجناق خود را به قتل رسانده بود، گفت: قاتل و همدستانش انگیزه اصلی قتل را بداخلاقی و رفتارهای بد مقتول عنوان کردند.

قتل مرد بداخلاق با همدستی همسر و باجناق

سلامت نیوز:معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، با اشاره به دستگیری مردی ۶۰ ساله که با همکاری همسر و خواهر همسرش، باجناق خود را به قتل رسانده بود، گفت: قاتل و همدستانش انگیزه اصلی قتل را بداخلاقی و رفتارهای بد مقتول عنوان کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در خانه ای واقع در یوسف آباد، پرونده ای در این یگان تشکیل و کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده از محل جنایت مشخص شد که مقتول با سلاح گرم و پس از برخورد گلوله به سرش در اتاق پذیرایی منزلش به قتل رسیده و از آنجا که در خانه باز بوده و هیچ گونه آثار تخریبی وجود نداشت این ظن ایجاد شد که قتل از سوی فرد یا افرادی آشنا انجام گرفته است.

وی افزود: از آنجا که خواهر زاده مقتول اولین کسی بود که با جسد روبرو شده و به پلیس خبر داده بود، تحقیقات از وی آغاز شد که این فرد به کارآگاهان گفت، روز حادثه دایی و همسر و فرزندش قرار بود ناهار به منزل ما بیایند، زن دایی و فرزندش آمدند اما از وی خبری نشد تا این که به اصرار خانواده برای این که ببینم چرا دایی نیامده به منزلشان رفتم اما زمانی که با کلید وارد خانه شدم، جسد دایی خود را در اتاق پذیرایی مشاهده و با پلیس تماس گرفتم.

سرهنگ گودرزی، تصریح کرد: با اقدامات و تحقیقات انجام شده از سوی کارآگاهان از خانواده مقتول، همسر وی اظهار داشت که از ماجرای قتل شوهرش خبر ندارد، اما زمانی که تحقیقات تخصصی از وی انجام شد مشخص شد که وی بارها به خاطر اختلاف با همسرش با وی درگیری و نزاع داشته و خانواده اش نیز از این مساله آگاه بودند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به این مطلب که همسرش مقتول در ادامه تحقیقات تخصصی به مشارکت در قتل همسرش اعتراف کرد، گفت: با مشخص شدن اختلاف میان این زن و شوهر، تحقیقات وارد مرحله ای جدید شد و در نهایت همسرش مقتول به نام (نازی) از جزییات قتل همسرش پرده برداشت و به تشریح ماجرا پرداخت.

وی اظهار داشت: از آنجا که نازی، به حضور شوهر خواهرش به عنوان قاتل اصلی پرونده اشاره داشت کارآگاهان با کسب نیابت قضایی به شهر اصفهان اعزام و با همکاری کارآگاهان اداره آگاهی این شهر، موفق به دستگیری باجناق مقتول به نام (مراد) و همسرش شدند.

سرهنگ ولیپور گودرزی، عنوان داشت: مراد و همسرش به آگاهی تهران بزرگ منتقل و تحت بازجویی قرار گرفتند اما منکر اتهامات وارده و اظهارات نازی شدند، اما در نهایت با ارایه مستندات متقن پلیس لب به اعتراف گشوده و به طراحی نقشه قتل باجناقش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی، در تشریح جزییات قتل از سوی باجناق قاتل، گفت: این متهم در تحقیقات انجام شده اظهار داشت که به مدت چند سال نازی از بداخلاقی های شوهرش و فساد اخلاقی وی گله مند بوده و هر بار از وی و خواهرش می خواسته که کسی را پیدا کنند که او را به قتل برسانند و از زندگی اش محو کنند، که در نهایت خود مراد، این وظیفه را بر عهده گرفته و با طراحی یک نقشه جنایتکارانه تصمیم به عملی کردن آن می گیرد.

وی بیان داشت: قاتل در اعترافات خود اقرار کرد که یک هفته قبل از اقدام به قتل، پس از تهیه سلاح گرم از شهرهای غربی کشور، از نازی می خواهد که روز حادثه به بهانه ای از منزل بیرون رفته و در خانه را باز بگذارد و او نیز به بهانه صرف ناهار به خانه خواهر مقتول می رود که ردی از خود به جا نگذارد، اما قبل از حرکت با آبمیوه حاوی قرص های خواب آور مقتول را بیهوش می کند، به این ترتیب قاتل با خیال وارد خانه شده و با سلاح گرم به سر مقتول شلیک می کند و پس از قتل به اصفهان گریخته و سلاح را در رودخانه زاینده رود می اندازد.

با اعترافات قاتل، تحقیقات از همسر مقتول(نازی) و خواهرش انجام شد که در نهایت این دو تن نیز به مشارکت در قتل اقرار کرده و با تشریح جزییات ماجرا عنوان داشتند که در ماجرای قتل دخیل هستند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده در بازپرسی شعبه ۴ ناحیه ۲۷ تهران، در حال رسیدگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha