چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 265608

یک متخصص زیبایی، با اشاره به فرا رسیدن روزهای آخر سال، از بانوان درخواست کرد از مراجعه به سالن های زیبایی که خدمات غیر مجاز ارائه می دهند، خودداری کنند.

مراقب تاتوهای غیربهداشتی باشید

سلامت نیوز:یک متخصص زیبایی، با اشاره به فرا رسیدن روزهای آخر سال، از بانوان درخواست کرد از مراجعه به سالن های زیبایی که خدمات غیر مجاز ارائه می دهند، خودداری کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،سولماز سعیدنیا،  به خدماتی که در برخی از سالن های زیبایی بانوان ارائه می شود، اشاره کرد و گفت: شرایط اقتصادی کشور باعث شده که شاهد افزایش تعداد زیادی از سالن های زیبایی بانوان باشیم که متاسفانه با نگاه تجاری راه اندازی شده اند.

وی با عنوان این مطلب که آرایشگاه زیاد داریم اما آرایشگر نه، افزود: تعداد زیادی از سالن های زیبایی بانوان فقط با نگاه کسب درآمد راه اندازی شده است که افراد شاغل در این قبیل از آرایشگاه ها، متخصص این حرفه نیستند.

سعیدنیا، تبعات و عوارض متخصص نبودن در این حرفه را متوجه بانوانی دانست که به این سالن های زیبایی مراجعه می کنند.

این کارشناس روانشناسی، با تاکید بر اهمیت حرفه زیبایی، تصریح کرد: بانوان ما باید قبل از انجام خدمات زیبایی، حتما تحقیق کنند و سراغ افرادی بروند که تخصص و تجربه لازم در این حرفه را دارند.

سعیدنیا، به «آرایش دائم» اشاره کرد و گفت: این روزها آرایش دائم که ما آن را به عنوان «تاتو» می شناسیم، مشکلات متعددی برای بانوان ایجاد کرده است. زیرا، خانم ها بعضا سراغ کسانی می روند که متخصص این کار نیستند و در نتیجه با شکایت های زیادی در این زمینه مواجه هستیم.

وی ادامه داد: مواردی از شکایت بانوان را داشته ایم که انجام تاتوی غیربهداشتی باعث شده مویرگ کنار چشم فرد پاره شده و در نتیجه بینایی او دچار مشکل گردیده است. همچنین، در برخی موارد به علت اینکه تاتو به درستی انجام نشده، باعث شده پوست فرد گوشت اضافه بیاورد. این موارد، از تبعات مراجعه بانوان به افرادی است که تخصص و تجربه لازم در این زمینه را ندارند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha