چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

کری خوانی‌های شاخ اینستاگرام در فضای مجازی، آتش زدن خودرو به دستور یک زن، کلاهبرداری‌های سردار قلابی و پسرش، شرارت‌های مرد سابقه دار از جمله جرایمی است که ۲۸۰ متهم دستگیر شده در ششمین طرح برخورد با اراذل و‌ اوباش پلیس امنیت مرتکب شده‌اند.

بازداشت 280 اوباش پایتخت

سلامت نیوز: کری خوانی‌های شاخ اینستاگرام در فضای مجازی، آتش زدن خودرو به دستور یک زن، کلاهبرداری‌های سردار قلابی و پسرش، شرارت‌های مرد سابقه دار از جمله جرایمی است که ۲۸۰ متهم دستگیر شده در ششمین طرح برخورد با اراذل و‌ اوباش پلیس امنیت مرتکب شده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران ،رئیس پلیس تهران بزرگ درحاشیه ششمین مرحله از این طرح پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: در این مرحله از طرح 85 محله و 297 قهوه‌خانه، باشگاه بدنسازی و پارک پاکسازی شد.

سردار حسین رحیمی از بازداشت 280 نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در این مرحله از طرح خبر داد و گفت: 89 نفر از اراذل و اوباش دارای سابقه شرارت و اوباشگری هستند. در بین افراد بازداشت شده 159 مزاحم نوامیس وجود دارد و 38 نفر از آنها در رابطه با اقلام ضدفرهنگی، مشروبات الکلی و مواد محترقه بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه رویکرد برخورد با توزیع‌کنندگان مواد محترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال نیز توسط پلیس به اجرا درآمده، از کشف بالغ بر 10 میلیون انواع مواد محترقه دست‌ساز و مخاطره‌آمیز و انبار 9 تنی حاوی اکلیل و سرنج در این مرحله از طرح خبر داد.به‌گفته رحیمی 29 انبار دپوی مواد محترقه نیز در این مرحله از طرح پلمب شده و در مجموع، 9 قبضه سلاح جنگی و 60 قبضه سلاح سرد کشف شده است.

70 دستگاه موتورسیکلت و 7 دستگاه خودرو نیز که متعلق به افراد شرور بود در این مرحله از طرح توقیف شد.رحیمی تصریح کرد: طرح نوروزی پلیس تهران از 23 بهمن آغاز شده و تا 29 اسفند ادامه دارد. همچنین طرح ترافیکی نیز از ساعت 3 بعد از ظهر تا 10 شب به اجرا درمی‌آید.


جوسازی در فضای مجازی
هانی، شرور سابقه‌داری که بارها به زندان افتاده این بار به اتهام جوسازی در فضای مجازی بازداشت شده است.از این همه ارتکاب جرم و به زندان افتادن خسته نشدی؟چرا به همین خاطر است که دور کارهای خلاف را خط کشیده‌ام و 7سالی می‌شود که دیگر در هیچ درگیری شرکت نمی‌کنم. اما این بار به اتهام تخلف در فضای مجازی دستگیر شدم.


شغلت چیست؟

5 سالی است که کمپ ترک اعتیاد زده ام.
اولین بار به چه جرمی بازداشت شدی؟ 14 سالم که بود با یک سرباز درگیر شدم آن هم سر خرید بلیت اتوبوس و سر همین موضوع بازداشت شدم.
چند بار تا به حال به زندان افتادی؟ 10 باری می‌شود و 16 سال از عمرم را در زندان سر کرده‌ام.


شاخ اینستاگرام
چهره‌اش شبیه یکی از بازیگران معروف سینما است و همین چهره خوب و عکس‌های به روز باعث شده تا تعداد فالوورهای اینستاگرامش به 37 هزار تا برسد. اما کری خوانی اش در فضای مجازی او را به پلیس امنیت کشاند.


به چه جرمی دستگیر شدی؟

چند کاربر با آیدی‌ها و عکس‌های جعلی در اینستاگرام من فحش می‌گذاشتند. تعداد این فحاشی‌ها به قدری زیاد شد که تصمیم گرفتم جوابشان را بدهم. نمی‌شد جواب نداد. من هم یک لایو یک دقیقه‌ای گذاشتم و جواب آنها را دادم. ولی همین آدم‌ها لایو مرا از روی اینستاگرامم برداشته و منتشر کردند.


چند فالوور داشتی؟

37 هزار تا. البته الان صفحه‌ام را بسته ام. اما صفحه خوبی داشتم و حتی تبلیغات هم می‌گرفتم.
سابقه داری؟بله. تا به حال 12 بار دستگیر شده‌ام و سال‌های زیادی از 27 سال عمرم را در زندان به سر برده‌ام. اما وقتی از زندان بیرون می‌آیم دوباره دوستان به سراغم می‌آیند و همه چیز مثل قبل می‌شود. چه بگویم که خود کرده را تدبیر نیست.


ازدواج نکردی؟

هر بار که خواستم بروم خواستگاری، اطرافیانم به سراغ خانواده دختر مورد نظر رفته و آنقدر بد مرا گفتند که آنها جواب نه به من دادند.


انتقامگیری بی‌جیره و مواجب
زن جوان با کمک سه مرد نقشه به آتش کشیدن خودروی مردی را کشید که با او اختلاف 120 میلیونی داشت. یکی از متهمان در رابطه با آتش زدن خودرو  گفت.


انگیزه‌تان برای آتش زدن خودرو چه بود؟

یکی از دوستانم که او هم بازداشت شده است سه ماه قبل در خیابان با زن جوانی آشنا شد. مدتی که از دوستی‌شان گذشت میهمانی گرفت و ماهم در آن میهمانی شرکت کردیم. همانجا زن جوان گفت با مردی دوست بوده و باهم شراکتی کار می‌کردند. اما دوست قدیمی اش 120 میلیون تومان پول او را کلاهبرداری کرده و دیگر برنگردانده بود.


و به شما پیشنهاد انتقامگیری داد؟

بله، او خودش گفت که ماشین 405 دوست قدیمی اش را آتش بزنیم. ساعت دو نیمه شب بود که سوار بر خودروی یکی از دوستانم که راننده اینترنتی است و همین دوستم به سراغ خودرو رفتیم. آن شب حالم بد بود و با ریختن بنزین روی ماشین آن را آتش زدیم.
چقدر برای این انتقامگیری به شما رسید؟هیچی. رفاقتی بود.


شرط‌بندی برای تخریب
اعضای این باند که از اراذل و اوباش منطقه هستند این بار برای قدرت نمایی شرط‌بندی کردند تا خانه‌ای را تخریب کنند.
چرا این کار را کردید؟ شرط‌بندی بر سر اینکه قدرت ما بیشتر است. برای اثبات این موضوع شرط بستیم که گروه ما خانه‌ای 5 طبقه را از بیرون تخریب کنیم. البته این کار را هم کردیم و شرط را بردیم.


شرط‌تان سر چه بود؟

اثبات قدرت.
زمانی که این کار را انجام دادید کسی هم داخل خانه بود؟بله. ساکنان خانه آنجا بودند و کلی ترسیدند. صدای جیغ و فریادشان تا چند کیلومتری می‌رفت.


نزاع به‌خاطر دیگران
8 بار تا به حال دستگیر شده اما یادش نمی‌آید اولین بار جرمش چه بود. حتی یادش نمی‌آید که چند سال در زندان بوده است. آخرین بار با یکی از دوستانش با مردی درگیر شد و بینی مرد جوان را با قمه زد.
انگیزه‌تان برای این درگیری چه بود؟نمی دانم. داشتم رد می‌شدم که دیدم یکی از دوستانم دعوایش شده و من به کمکش رفتم.
همیشه بدون اینکه بدانی موضوع دعوا چه هست وارد دعوا می‌شوی؟بله. من به خاطر دوستانم دعوا کردم و یک بار نشده که به خاطر خودم باشد. هر بار هم بعد از دعوا آنها مرا رها می‌کردند و من به زندان می‌افتادم.
وضع مالی ات خوب است؟اصلاً.
پس هزینه لمینت دندان‌ها و عمل بینی و لیفت صورتت از کجا آمده است؟در بازار گل کار می‌کنم. بالاخره بعـــــــــــــــد از این همه کار 14 میلیون برای لمینت دندان و 8 میلیون برای عمل بینی و... می‌توانم بدهم.


سردار قلابی لندکروز سوار
به‌همراه پسرش دستگیر شده‌اند. هیچ کدام از آنها جرم خود را قبول ندارند این درحالی است که از سوی شکات شناسایی شده‌اند و پلیس هم با اطلاعات به‌دست آورده و مدرک آنها را دستگیر کرده است.
شغلت چیست؟شرکت تجهیزات پزشکی دارم و فوق لیسانس مدیریت هستم.
از شما اسلحه و آرم پلیس و سردوش سرداری و... کشف کرده اند؟بله. اسلحه را که خریداری کردم. وسایل دیگر را هم با خودم برای تفریح حمل می‌کردم.
خرید اسلحه برای چه بود؟عاشق اسلحه هستم و خوشم می‌آید. شما عاشق اسلحه نیستید؟ هر کسی دلش می‌خواهد که اسلحه داشته باشد.
به چه جرمی بازداشت شدی؟کلاهبرداری. دو تا شاکی داریم که ما را شناسایی کرده‌اند. آنها می‌گویند ما از آنها پول گرفته‌ایم تا برایشان کار انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha