مشکل قطعی برق ۵۵۳ روستای سیل زده مازندران و گلستان حل شده است

سلامت نیوز: وزیر نیرو گفت: اکنون در استان گلستان بیش از ۳۶۰ روستا و در مازندران هم ۱۹۳ روستا از نظر تأمین برق به وضع عادی خود برگشتند.
به گزارش مهر، رضا اردکانیان بامداد پنج شنبه و پس از تحویل سال ۹۸ در حاشیه بازدید از نیروگاه شهدای پاکدشت طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: سال ۹۷ بالغ بر ۸ واحد نیروگاهی و یک هزار و ۲۰۰ مگاوات برق جدید وارد مدار شد.
وی از رشد ۴ برابری تولید برق در سال ۹۸ خبر داد و گفت با مصرف متعادل، در سال ۹۸ و سال‌های آینده کمبود برق نخواهیم داشت و می‌توانیم، صادرات برق به کشورهای همسایه نیز داشته باشیم.
وزیر نیرو سپس در پاسخ به سوالی مبنی بر خدمات رسانی به روستاهای سیل زده شمال کشور گفت: ۴۰۰ روستا در استان گلستان و ۲۰۰ روستا در استان مازندران در ابتدای سیلاب‌ها با مشکل قطع برق مواجه شدند، اما اکنون در استان گلستان بیش از ۳۶۰ روستا و در مازندران هم ۱۹۳ روستا و در مجموع ۵۵۳ روستا از نظر تأمین برق به وضع عادی خود برگشتند و تا پایان امروز هیچ روستایی مشکل قطع برق نخواهد داشت.
اردکانیان در خصوص مشکل آب آشامیدنی در روستاهای سیل زده نیز گفت در هر دو استان ما چیزی حدود ۲۰۰ روستا مشکلاتی از نظر آب آشامیدنی سالم داشتند و هم اکنون تیم‌های متعددی از آب و فاظلاب در این مناطق مشغول فعالیت هستند و اکنون بسیاری از این ۲۰۰ روستا اکنون شرایط مطمئنی از لحاظ تأمین آب سالم دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha