در اولین قرار عاشقانه تان در مورد این مسائل صحبت کنید

سلامت نیوز: در این مقاله موضوعاتی آورده ایم که می توانید در اولین قرار ملاقات درباره آن ها صحبت کنید. هر چه بیشتر آمادگی داشته باشید اعتماد به نفس بیشتری هم خواهید داشت


به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت بدونیم، معمولا اولین ملاقات در آشنایی بسیار مهم است و مهم تر از آن موضوع بحث هایی است که در این دیدار به میان می کشید. بنابراین بد نیست قبل از هر چیزی درباره چیزهایی که می خواهید صحبت کنید برنامه ریزی کنید. چیزهایی که باید به عنوان تاکتیک های اولین قرار ملاقات در ذهن داشته باشید:

اول این که بیش از حد فکر نکنید

بعضی ها بیش از حد به هر چیزی فکر می کنند و دچار فلج تحلیلی می شوند. وقتی درباره چیزی بیش از حد فکر کنید کوچک ترین جزئیات را بازرسی می کنید و نگران چیزهایی می شوید که نباید باشید. با این کار کمتر طبیعی و بیشتر مضطرب و نگران به نظر می رسید. فراموش نکنید که همیشه در فکر بودن روش مناسب نیست.

دوم شاد بودن و سرگرمی را فراموش نکنید

وقتی نگرش سرگرم کننده به یک قرار ملاقات داشته باشید بسیاری از فشارها را از خودتان بر می دارید. با خودتان بگویید این یک ماجراجویی است و از این ماجراجویی لذت خواهم برد. اگر دائم نگران این باشید که باید از همه نظر عالی و کامل باشید آرامش و سرگرمی را فراموش می کنید.
اگر بعد از اولین دیدار متوجه شدید که علاقه ای به او ندارید جای نگرانی نیست زیرا یاد گرفته اید که چه چیزهایی را دوست ندارید و این به اندازه تشخیص این که چه چیزهایی را دوست دارید مهم است.

و در آخر آمادگی داشته باشید

نمی گویم که از قبل مثل یک امتحان مطالعه کنید چیزی که می خواهیم این است که کاری کنید تا در اولین قرار ملاقات اعتماد به نفس داشته باشید. وقتی اعتماد به نفس داشته باشیم آرامش بیشتری خواهیم داشت. وقتی آرامش داشته باشیم شاد هستیم و در نتیجه موضوعات سرگرم کننده زیادی برای صحبت کردن در اولین دیدار خواهیم داشت.

10 موضوع سرگرم کننده برای صحبت کردن در اولین قرار ملاقات

وانمود کنید که کمی عصبی هستید

این کار را در ابتدای قرار انجام دهید. احتمال این که طرف مقابل نیز وانمود کند که کمی عصبی است بسیار زیاد است. با این کار کمی استرس و فشار را از خودتان کم می کنید.

کجا بزرگ شده ای و یا خودت را متعلق به کجا می دانی

این سوال برای فهمیدن این که او کجا به دنیا آمده و خودش را متعلق به کجا می داند بسیار مهم است. بیشتر اوقات پاسخ این دوس سوال متفاوت است. به علاوه می فهمید که او در طول زندگی اش کجاها بوده است.

چه مکانی را دوست داری ببینی

بعضی ها ساحل دوست دارند بعضی کوهستان و یا جنگل. بعضی ها هم دوست دارند بار خود را ببندند و به یک شهر کوچک بروند.

در لیست اهداف تان چه چیزهایی دارید

بعضی ها لیست اهداف فعالی دارند به طوری که هر چند سال یک بار یکسری از آن ها را خط می زنند. اما بعضی ها لیست اهداف شان ایده هایی هستند از چیزهایی که دوست دارند انجام دهند. خوب است که بدانیم دیگران دوست دارند چه کارهایی دوست دارند انجام دهند و گاهی اوقات باعث شکل گرفتن ایده ها و نظرات جدید می شود.

ترسناک ترین کاری که تا به حال انجام داده ای چیست

برای بعضی ها ترسناک ترین کار صحبت کردن در مقابل جمعی از مردم است. شجاع ترین آدم ها کارهای ترسناکی را انجام می دهند تا بدانند که آیا این کار را دوست دارند یا نه.

چه چیزی باعث خنده شما می شود

شاید یک فیلم طنز خاص باشد یا دیدن صحنه ترسیدن گربه ها یا صدای خنده نوزاد. هر کسی نسبت به چیزی نقطه ضعف دارد که باعث خنده او می شود.

خارج از محل کار دوست داری چه کاری انجام دهی

جواب خیلی ها ورزش کردن است و بهترین چیز می تواند سبک زندگی سالم باشد. اما ممکن است برخی رفتن به کنسرت و یا رستوران را ترجیح بدهند.

دوست داری آشپزی کنی؟

به پختن چه غذاهایی علاقه داری. شاید از نظر خیلی ها این سوال چندان جالب به نظر نرسد اما بد نیست کمی هم در رابطه با غذاهای مورد علاقه او بدانید.

آیا با دوستان دوران کودکی در ارتباط هستی

این سوال هم مهم است هم سرگرم کننده و جالب. اگر او با یکی از دوستان دوران کودکی اش در ارتباط باشد می توانید نگاهی به دوران کودکی او هم داشته باشید.

در کودکی چگونه بودی

هر چه بیشتر درباره کودکی او بدانید با ویژگی های دوران جوانی او نیز بیشتر آشنا خواهید شد. آیا او در مدرسه قلدری میکرده یا یک دانش آموز خجالتی بوده؟
موضوعاتی که نباید درباره آن ها صحبت کنید

سیاست

شاید نیازی به گفتن نباشد اما بهتر است این موضوع به روزهای آتی واگذار شود. از بحث کردن در رابطه با مسائل سیاسی در اولین قرار ملاقات پرهیز کنید.

مذهب

این موضوع نیز درست مثل سیاست منجر به بحث و مجادله می شود.

عشق سابق

هیچ کس دوست ندارد شنونده شکایت های شما در رابطه با عشق سابق تان باشد و با این موضوع در اولین دیدار به هیچ نقطه مثبتی نخواهید رسید.

پول

این موضوع تا حد زیادی حساس است و کمتر کسی دوست دارد در رابطه با مسائل مالی خود در اولین قرار ملاقات توضیحی بدهد.

رابطه جنسی

هرگز در اولین قرار ملاقات این موضوع را به میان نکشید.

لیست چیزهایی که باید داشته باشید

این یک قرار ملاقات است و او درمانگر شما نیست. شخصی که در مقابل شما نشسته است دوست ندارد چیزی درباره این که دنبال یک دکتر یا وکیل هستید یا آخر هفته ها والدین تان را می بینید و به باغبانی علاقه دارید و بسیاری موارد دیگر بشنود. هیچکس دوست ندارد در اولین دیدار بررسی خود ارزیابی از شما داشته باشد.
اولین قرار ملاقات کمی چالش برانگیز است. اگر می خواهید به اولین قرار ملاقات بروید باید استرس نداشته باشید و بیش از حد فکر نکنید.
اگر بدانید که در رابطه با چه موضوعاتی قرار است صحبت کنید اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.
قبل از اولین قرار ملاقات نگاهی به موضوعاتی که در این مقاله اشاره کرده ایم بیندازید و آن ها را به خاطر بسپارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha