عضو سابق شورای شهر تهران از وجود یک ابر گودال 400 هکتاری در منطقه 18 تهران خبر داد.

خطر ریزش ابرگودال 400 هکتاری با عمق صد متر در منطقه 18

سلامت نیوز: عضو سابق شورای شهر تهران از وجود یک ابر گودال 400 هکتاری در منطقه 18 تهران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رکنا، رحمت الله حافظی در این باره اظهار کرد: در منطقه هجده تهران یک ابر گودال چهارصد هکتاری به عمق بیش از یکصد متر قرار دارد که رودخانه کن از قسمت شمال شرقی آن عبور می کند، اگر سیل رودخانه این دیواره چهارمتری را تخریب کند فاجعه دیگری رقم خواهد خورد.

شورای شهر، دادستان تهران و ستاد مدیریت بحران به این موضوع توجه کنند.

 

 ابرگودال منطقه 18 پایتخت مدام رصد می شود / با ایجاد آبگرفتگی، دیواره های ماسه ای گودال ریزش خواهد کرد
به گزارش سلامت نیوز، «احمد صادقی» رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: وضعیت ابرگودال واقع در منطقه 18 پایتخت بویژه در زمان بارش ها لحظه به لحظه رصد می شود.

به گزارش برنا ؛ رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در ادامه با تایید گفته های رحمت الله حافظی،افزود: بحث معادن شن و ماسه را در منطقه 18 داریم که به علت بحث گودبرداری بی رویه که سالیان سال رخ داده بود، با مصوبه شورای تامین فعالیت آنها متوقف شد.

وی اظهار داشت: در این محدوده این احتمال هست که اگر آبگرفتگی شدیدی در این گودال ها رخ دهد دیواره های آن که ماسه ای است ریزش کند.

صادقی اضافه کرد: روز گذشته در ستاد مدیریت بحران شهر تهران مصوب کردیم این دیواره های گودال لحظه به لحظه پایش و پس از پایش اگر هشداری برای محدوده همجوار داشته باشد اعلام شود.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بحث مسکونی در این محدوده وجود ندارد اما می تواند مناطق مسکونی را هم تحت تاثیر قرار دهد.

وی همچنین در خصوص ایجاد مشکل در پایتخت بر اثر بارندگی های روزهای گذشته خاطرنشان کرد: تا کنون هیچ مشکلی گزارش نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha