شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 267831

فرماندار شوش گفت: با توجه به افزایش حجم آب خروجی از کرخه، تاکنون دستور تخلیه ۱۶ روستا در شهرستان شوش صادر شده و ‌به ۳۸ روستا برای ‌تخلیه آماده‌باش داده شد.

دستور تخلیه 16 روستا در شوش صادر شد

سلامت نیوز: فرماندار شوش گفت: با توجه به افزایش حجم آب خروجی از کرخه، تاکنون دستور تخلیه ۱۶ روستا در شهرستان شوش صادر شده و ‌به ۳۸ روستا برای ‌تخلیه آماده‌باش داده شد.


به گزارش سلامت نیوز، عدنان غزی ظهر امروز در گفت و گو با تسنیم در اهواز، با اشاره به افزایش حجم آب خروجی از کرخه اظهار داشت: تاکنون دستور تخلیه 16 روستا در شهرستان شوش صادر شده چرا که همه این روستاها ‌اکنون در محاصره سیل قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر 22 روستا دچار آب‌گرفتگی شده و همه معابر و خیابان‌های اصلی آن‌ها پوشیده از آب است.

فرماندار شوش بابیان اینکه روستای سید عباس نیز به‌طور کامل دچار آب‌گرفتگی شده است، گفت: با توجه به نزدیکی این روستا به جاده ترانزیتی اهواز شوش و احتمال نفوذ آب به آن، کار احداث سیل بند در حاشیه این جاده آغاز شد.

غزی در ادامه به اعلام آماده‌باش 38 روستا برای مقابله باسیل و تخلیه اشاره و عنوان کرد: به دلیل افزایش دبی رودخانه کرخه احتمال آب‌گرفتگی تعداد بیشتری از روستاها وجود دارد. همچنین بخش ساحلی الوان نیز شب گذشته به دلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه تخلیه شد.

وی بابیان اینکه 15 اردوگاه برای اسکان سیل‌زدگان در نظر گرفته‌شده است، افزود: همچنین مدارس شهر الوان، روستاهای آهو دشت، اردوگاه شهید درویشی، مدارس و حوزه علمیه شوش آماده پذیرایی از سیل‌زدگان هستند.

فرماندار شوش در خصوص رسیدگی بهداشتی به سیل‌زدگان نیز گفت: در همه کمپ‌ها کارشناسان بهداشت حضورداشته و در کنار آن‌ها نیز کار بهداشت زنان باردار و سالمندان نیز انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha