شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 26784
سلامت نیوز : ناپدری سنگدل دختربچه 8 ساله در اولین جلسه بازجویی اعتراف كرد، قبول دارم هانیه را كتك زده‌ام.

به گزارش فارس، صبح روز سه‌شنبه 30 فروردین امسال مأموران مركز پلیس 110 از وقوع یك مورد كودك‌آزاری با خبر شدند.

ماموران با حضور در بیمارستان رسول اكرم(ص) دریافتند دختربچه 8 ساله‌ای به نام هانیه در اثر ضرب و شتم ناپدری خود به شدت مجروح شده و در این بیمارستان بستری شده است. با بررسی موضوع مشخص شد در دادسرای ناحیه 16 بعثت از چندی قبل درباره كودك آزاری ناپدری هانیه پرونده‌ای تشكیل شده است.

با مشخص شد این موضوع و همچنین دستگیر شدن حمید 45 ساله كه متهم به ضرب و شتم او بود پرونده دیگری در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 29 نوجوانان ایجاد شد.

سرانجام صبح امروز اولین جلسه بازجویی از حمید با حضور بازپرس آذرتاش برگزار شد و به حمید اتهامات تفهیم شد.

پازپرس خطاب به حمید عنوان كرد شما براساس تحقیقات انجام شده، نظریه اولیه پزشكی قانونی و همچنین بررسی حضوری بازپرس در صحنه وقوع حادثه متهم هستید به ایراد ضرب و شتم، سوزاندن هانیه با سیخ داغ، شكستن هر دو دست كودك، عدم توجه به سلامتی هانیه و در نهایت كودك‌آزاری چه دفاعی از خود دارید؟

حمید در پاسخ به اتهامات خود مدعی شد من هیچ دفاعی از خود ندارم و قبول دارم كه هانیه را كتك زده‌ام.

وی ادامه داد: ‌البته در زمان وقوع این حادثه در حالت طبیعی خودم نبودم و حتی زمانی كه به حالت طبیعی خودم بازگشتم و متوجه شدم پاهای هانیه را سوزانده‌ام او را در آغوشم گرفتم و گریه كردم و از او خواستم كه مرا ببخشد. اما دیگر دیر شده بود.

ناپدری سنگ‌دل عنوان كرد: به دلیل مصرف مواد مخدر در زمان وقوع حادثه حالت طبیعی نداشتم و چنین اتفاقاتی رقم خورد وگرنه هیچ انسانی چنین كاری با یك كودك 8 ساله نمی‌تواند بكند.

پازپرس آذرتاش خطاب به حمید عنوان كرد كه بینی و دو دست هانیه شكسته است شما با چه وسیله‌ای دستان او را شكسته‌اید كه حمید مدعی شد كه به هیچ عنوان شكستگی دست و بینی هانیه را قبول ندارم.

وی مدعی شد: هانیه پیش از این در حمام منزل ما به زمین خورده بود و دستش دچار شكستگی شده بود، شكستگی بینی او هم احتمالا ناشی از شدت ضربه كشیده‌ای بوده كه به صورتش زده‌ام وگرنه من با مشت به صورت او ضربه نزده‌ام.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه آشنایی وی با خانواده هانیه گفت: هانیه و مادرش در خرابه‌های نزدیك مغازه محل كسب من زندگی می‌كردند اما از 6 ماه پیش دلم برای آنها سوخت و با توجه به سرمای هوا قصدم كمك كردن به آنها بود و همین امر باعث شد با خانواده آنها آشنا شوم.

بازپرس آذرتاش خطاب به متهم با اشاره به این مطلب كه برخی از جراحتهای موجود بر روی بدن هانیه مربوط به گذشته است چه دفاعی از خود دارید گفت: به هیچ عنوان پیش از این هانیه را مورد ضرب و شتم قرار نداده بودم و تنها شب حادثه اولین باری بود كه هانیه را كتك زدم.

بازپرس پرونده به او گفت: بارها ماموران بهزیستی قصد ورود به خانه و بررسی وضعیت هانیه را داشتند اما شما از این اقدام ممانعت كرده‌اید گفت: این موضوع صحت ندارد تنها یك بار ماموران بهزیستی به در منزل ما آمدند كه آن هم به دلیل نداشتن كارت شناسایی از حضور آنها ممانعت كردم و به ماموران پلیس زنگ زدم تا در صورت تایید ماموران پلیس آنها اجازه ورود به خانه را داشته باشند.

پازپرس پرونده به وی گفت: همسایه‌ها بارها صدای هانیه و گریه و زاری او را شنیده‌اند چه دفاعی دارید گفت: این موضوع صحت ندارد زیرا در آن خانه پدر و مادر من و برادرم با 5 فرزندش زندگی می‌كند اگر هانیه گریه و زاری می‌كرد آنها پیش از همسایه‌ها صدای او را می‌شنیدند.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، بررسی بیشتر پرونده به جلسه آینده موكول شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha