دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

سیل به پل «شکسته»، «کشکان»، «کلهر» و برخی دیگر آسیب بسیار زده است. معاون میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سیل اخیر لرستان به بیش از 80 اثر تاریخی و زیرساخت گردشگری استان بالغ بر 70 میلیارد تومان خسارت زده است.

خسارت سیل به بیش از ۸۰ اثر تاریخی لرستان

سلامت نیوز:سیل به پل «شکسته»، «کشکان»، «کلهر» و برخی دیگر آسیب بسیار زده است. معاون میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سیل اخیر لرستان به بیش از 80 اثر تاریخی و زیرساخت گردشگری استان بالغ بر 70 میلیارد تومان خسارت زده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان وی خاطرنشان کرد: سیل به پل «شکسته»، «کشکان»، «کلهر» و برخی دیگر آسیب بسیار زده است. معاون میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از آسیب سیل به قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد خبر و ادامه داد: اطرف قلعه فلک‌الافلاک دچار لغزش خاکی شده که برای تثبیت برج نیازمند اقدام مهندسی است.

طالبیان تصریح کرد: حدود 30 اثر از جمله خانه تاریخی در بروجرد خسارت دیده که عملیات ارزیابی برای برآورد دقیق خسارت در حال انجام است. وی با اشاره به بسیج امکانات برای احیاء آثار تاریخی لرستان گفت تیم مهندسی سازه از آثار تاریخی استان بازدید و اقدامات اضطراری برای نجات این اثرها را انجام می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha