سلامت نیوز : رییس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت :این كمیسیون در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار پی گیری و بررسی سریع در خصوص رها شدن دو بیمار در یكی از مناطق تهران شده است.
 
حسینعلی شهریاری در گفت وگو با ایرنا افزود: در حال حاضر در وزارت بهداشت كمیته ویژه ای در این خصوص تشكیل شده است كه نتایج بررسی این كمیته طی دو روز آینده مشخص خواهد شد.
وی افزود: اگر تخلفی در این زمینه توسط مسوولان بیمارستان مربوطه انجام شده باشد باید سریعا با متخلفان برخورد شود .
رییس كمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینكه درمان بیماران در صورت ناتوانی در پرداخت هزینه های درمان در بیمارستان های دولتی رایگان است، گفت: البته نباید در این زمینه در افكار عمومی تشویش ایجاد كنیم و باید این موضوع به طور دقیق بررسی و عادلانه قضاوت شود.
روابط عمومی وزارت بهداشت نیز در خبری اعلام كرده بود ، در مورد بیماران رهاشده در یكی از مناطق تهران ، دكتر محمدباقرلاریجانی رییس دانشگاه علوم پزشكی تهران، شب گذشته سه تن از مدیران این دانشگاه را مامور پیگیری موضوع بیماران رهاشده در یكی از مناطق تهران كرد كه گفته شده بود به خاطر عدم توانایی مالی از بیمارستان خارج شده اند.
وی طی نامه ای از رییس بیمارستان امام خمینی (ره) خواست سریعا نسبت به بررسی موضوع اقدام و نتایج بررسی‌ها در خصوص ابعاد ماجرا و مشكل اصلی بیماران از نظر درمانی و مسایل مالی و اجتماعی و دیگر ابعاد قضیه را گزارش دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha