کارشناس سازمان هواشناسی گفت: باد شدید در شمال غرب کلان زنجان همدان و کرمانشاه گیلان به نشبت وزش باد شدید تر است تا 70 کیلوتر بر ساعت می رسد.

شدت بارش‌ها امروز در شمال غرب/ سرعت وزش باد در شمال غرب به ۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد/ پنجشنبه؛ ورود سامانه جدید بارشی

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: باد شدید در شمال غرب کلان زنجان همدان و کرمانشاه گیلان به نشبت وزش باد شدید تر است تا 70 کیلوتر بر ساعت می رسد.
                               
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امیر سرکرده  درباره آخرین وضعیت شرایط جوی کشور افزود: بارش‌ها طی امروز به صورت بهاری و پراکنده در شمال غرب کشور، آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، کردستان، دامنه جنوبی البرز، زاگراس مرکزی، البرز قزوین، زنجان و تهران رخ می‌دهد.

این کارشناس هواشناسی در ادامه افزود: البته این موج شامل دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی نیز خواهد شد، یعنی در شمال استان‌های البرز، قزوین، زنجان و شمال تهران نیز بارش به صورت موقتی و پراکنده رخ خواهد داد، ضمن اینکه در چهارمحال و بختیاری، لرستان و کردستان نیز بارش‌های موقتی و پراکنده و خیلی خفیف رخ می‌دهد.

سرکرده گفت: وزش باد نسبتاً شدید در نواحی شمال غرب استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و گیلان رخ می‌دهد که در استان‌های زنجان، همدان و کرمانشاه وزش باد از جا‌های دیگر شدیدتر است به طوری که سرعت وزش باد ۷۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: برای پنجشنبه باید منتظر ورود یک سامانه بارشی جدید باشیم که از نواحی غربی وارد کشور می‌شود و برای پنجشنبه شب در نیمه غربی فعال خواهد بود و روز جمعه به تدریج به شمال شرق کشور خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha