زنی که با همدستی یک مرد غریبه سناریوی قتل همسرش را طراحی و اجرا کرده بود، صبح روز گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک مستشار محاکمه شد.

همسر مقتول در دادگاه: من دستور قتل شوهرم را نداده ام

سلامت نیوز: زنی که با همدستی یک مرد غریبه سناریوی قتل همسرش را طراحی و اجرا کرده بود، صبح روز گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک مستشار محاکمه شد.

به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: رسیدگی به این پرونده از آبان سال 96 و به دنبال اعلام خبر ناپدید شدن مرد جوانی از سوی خانواده‌اش آغاز شد. پس از آن همسر مرد ناپدید شده تحت بازجویی قرار گرفت اما کارآگاهان سرنخی پیدا نکردند تا این‌که بررسی خط تلفن همراه این زن در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که همسر مقتول با فردی به نام فرید ارتباط زیادی داشته است بدین ترتیب فرید دستگیر شد.

در آغاز جلسه دادگاه اولیای دم خواستار قصاص هر دو جنایتکار شدند و در ادامه رسیدگی به پرونده فرید متهم ردیف اول پای میز محاکمه ایستاد و قتل را پذیرفت و به قاضی گفت: من و سحر مدتی باهم دوست بودیم و او مدام درباره آزار و اذیت‌های همسرش حرف می‌زد تا این‌که یک روز او با پرداخت مبلغی برای خرید اسلحه از من خواست شوهرش را بکشم. من هم مقتول را به شریف آباد قزوین کشاندم و او را با شلیک گلوله کشتم و جسدش را سوزاندم.

سپس سحر پشت میز محاکمه رفت و گفت: این مرد دروغ می‌گوید و من اتهامم را قبول ندارم. من با فرید درباره این‌که شوهرم کتکم می‌زند، حرف زده بودم اما هرگز از او نخواستم که شوهرم را بکشد. من اصلاً نمی‌دانم بین او  و شوهرم چه گذشته و علت درگیری آنها چه بوده است.

پس از پایان اظهارات دو متهم پرونده، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha