جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در اغلب محور های مواصلاتی کشور خبر داد.

بارش برف در ۶ محور مواصلاتی

سلامت نیوز:  رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در اغلب محور های مواصلاتی کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، تداوم بارش برف و باران در اغلب محورهاسرهنگ نادر رحمانی در گفت‌و گو با پانا، درباره آخرین وضع جوی و ترافیکی راه‌ها بیان کرد: در محورهای خلخال-اسالم، گردنه الماس و اردبیل-سرچم، گردنه بودالالو و ارتفاعات محورهای هراز و چالوس بارش برف گزارش شده است.

وی همچنین گفت: بارش باران و لغزندگی معابر نیز در اکثر محورهای استان‌های تهران، مازندران، البرز، زنجان، گیلان، لرستان، مرکزی، قم، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، گلستان، سمنان و محورهای مراغه-هشترود و هشترود-زنجان در استان آذربایجان شرقی، محورهای چناران-مشهد و درگز-مشهد خراسان رضوی، محورهای بجنورد-آشخانه وچمن بید-جنگل در استان گلستان و استان خراسان شمالی مشاهده می‌شود.

به گفته رحمانی، در ارتفاعات اکثر محورهای مواصلاتی استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، همدان، مازندران و خراسان شمالی مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد: حتماً سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با دیگر خودروها را رعایت کنند.

رحمانی همچنین گفت: در سایر محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha