یک سال قبل مردی همراه برادرش به مأموران پلیس شرق تهران مراجعه کرد و درحالی‌که به‌شدت آشفته بود، گفت چهار عضو خانواده‌اش را به قتل رسانده ‌است.

جزئیات قتل های هولناکی که بوکسور قدیمی مرتکب شد

سلامت نیوز: یک سال قبل مردی همراه برادرش به مأموران پلیس شرق تهران مراجعه کرد و درحالی‌که به‌شدت آشفته بود، گفت چهار عضو خانواده‌اش را به قتل رسانده ‌است.

به گزارش سلامت نیوز، شرق نوشت: او گفت: این قتل‌ها را از قبل طراحی کرده و بعد از بیهوش‌کردن مقتولان آنها را کشته ‌است.

خبر چنان شوک‌آور بود که مأموران ابتدا صحت آن را مورد بررسی قرار دادند و زمانی که به محل رفتند، اجساد چهار نفر، از جمله دو دختر 17 و 19 ساله را پیدا کردند. با انتقال اجساد به پزشکی‌قانونی تحقیقات از متهم آغاز شد.

متهم یک‌بار دیگر اتهام چهار فقره قتل را قبول کرد و گفت: من و همسرم مدت‌ها بود که با هم اختلاف داشتیم و یک‌هفته‌ای می‌شد که همسرم خانه را ترک کرده ‌بود، شرایط خانه اصلا خوب نبود و من می‌دانستم که او دیگر برنمی‌گردد، برای اینکه کاری کنم که برای همیشه ناراحت باشد، تصمیم گرفتم فرزندانم و پدر و مادر او را بکشم. روز حادثه بیرون رفتم و مقدار زیادی شیر و موز خریداری کردم و به خانه آمدم. والدین همسرم در خانه ما میهمان بودند. وقتی به خانه آمدم، مقدار زیادی شیرموز درست کردم و داروی خواب‌آور در آن ریختم و به اعضای خانواده‌ دادم. بعد از اینکه آنها به خواب رفتند، به آشپزخانه رفتم و یک چاقو برداشتم و به اتاق خواب دخترانم رفتم. دختر بزرگم را که دانشجو بود، کشتم و سپس دختر کوچکم را به قتل رساندم.

متهم47ساله  ادامه داد: وقتی گلوی دخترم را بریدم، به پذیرایی رفتم. در آنجا ابتدا پدر 79 ساله همسرم را به همین شیوه به قتل رساندم و درحالی‌که مادر 70 ساله همسرم از خواب بیدار شده بود، با واردکردن ضربات متعدد چاقو به شکم و گلوی این پیرزن، او را نیز به قتل رساندم. متهم گفت: من 25 سال است که بوکس کار می‌کنم و همیشه هم به خانواده‌ام وفادار بوده‌ام، اما همسرم با من دعوا می‌کرد و تصمیم خودش را برای جدایی گرفته بود، به همین خاطر من هم از آن پیرزن و پیرمرد انتقام گرفتم، چون آنها زندگی‌ام را خراب کردند. متهم درباره اینکه چرا دخترانش را کشته، گفت: آنها را کشتم، چون نمی‌خواستم شبیه مادرشان شوند.

بعد از پایان بازجویی‌ها و صدور کیفرخواست علیه متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به زودی محاکمه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha