چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ خبر داد.

پنجشنبه آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

سلامت نیوز:مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام به این خبر  گفت: بر اساس برنامه زمانی تعیین شده و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۹۸، داوطلبان توجه داشته باشند که این فرصت تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان گفت: از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که از این تعداد ۶۵ هزار و ۵۵۰ نفر زن و ۸۴ هزار و ۹۸۵ نفر مرد هستند. همچنین از تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته، تا صبح امروز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه ۹۸ تعداد ۸۱ هزار و ۱۸۴ نفر یا به عبارت دیگر ۵۴ درصد مجازین انتخاب رشته کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: به داوطلبان مجاز اکیدا توصیه می‌شود تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود) در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

توکلی گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته و علاقه مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری در دهه آخر اردیبهشت ماه ۹۸ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha