رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک خواهر و برادر قاچاقچی در زمان انتقال بیش از سه کیلوگرم شیشه به تهران خبر داد.

تجارت سیاه یک خواهر و برادر در اتوبان تهران-قم لو رفت

سلامت نیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک خواهر و برادر قاچاقچی در زمان انتقال بیش از سه کیلوگرم شیشه به تهران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ محمد بخشنده با اعلام خبر کشف سه کیلو ماده‌مخدر شیشه درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات ویژه پلیسی مطلع شدند که یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه خرید و فروش موادمخدر قصد دارد تا محموله‌ای از موادمخدر را به تهران منتقل و به فروش برساند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ تصریح کرد: بلافاصله اقدامات ویژه پلیسی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت و نهایتاً مأموران موفق به دستگیری این متهم در اتوبان تهران ـ قم به همراه خواهرش شدند.

وی افزود: در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم قصد داشته تا در پوشش همراه بودن خواهرش بیش از سه کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه را به تهران منتقل کند.

به گفته بخشنده، در بازرسی از خودرو متهمان ، مقدار ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع شیشه کشف و هر دو متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha