این فراورده نوین با فرمول استثنایی خود در هر قرص حاوی حداقل 180 میلی گرم سیلیمارین که همان ماده موثره خارمریم است و عصاره های گل قاصدک(100 میلی گرم)، کنگر فرنگی (50 میلی گرم)، زردچوبه (25 میلی گرم)، زنجبیل (25 میلی گرم) و فلفل سیاه( 5 میلی گرم) می باشد که تاثیر درمانی آن را نسبت به فراورده های مشابه کاملا منحصر به فرد کرده است.

فرمول استثنایی برای درمان کبد چرب

سلامت نیوز:اسم بعضی بیماری‌ها را در چند سال اخیر زیاد شنیده ایم. شاید پیش از این، کمتر کسی درباره آنها اطلاعاتی داشت چون تا این حد همه گیر نبودند. اما تغییر سبک زندگی که بدجور گریبان مان را گرفته باعث شد این بیماری‌ها هر روز بیشتر و بیشتر شوند و دایره مبتلایان به آنها گسترده تر!

در زندگی کم تحرک امروز، بیماری های کبدی یکی از نگرانی های عمده سیستم‌های سلامت در سراسر دنیا محسوب می‌گردد که ناگزیر دانشمندان را در جهت یافتن درمان‌های نوین و با حداقل ریسک تشویق کرده است که در این بین برخی داروهای گیاهی اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

کبد به مثابه فیلتر برای بدن عمل می کند و بیماری كبد چرب بیماری سلولهای كبد انسان است که مانند دیابت، کلسترول بالا، فشار خون و… هر روز افراد بیشتری را درگیر می‌کند و اخیرا به علت افزایش میزان چاقی در جامعه ما افزایش یافته است.

اهمیت این بیماری به خاطرتخریب سلولهای كبدی است و در صورت عدم تشخیص به موقع و درمان مناسب میتواند منجر به بیماری پیشرفته و غیر قابل برگشت كبدی به نام "سیروز" شود .

آمارنشان می‌دهد نزدیک به نیمی از ایرانی‌ها مبتلا به کبد چرب هستند. آماری که عجیب است، ترسناک است و اصلا خوب نیست! البته نگران نشوید. همه مبتلاییم. مگر اینکه قدر کبد را که بزرگترین فیلتر بدن است بدانیم و با پرهیز از تغذیه نادرست و استفاده از گیاهان مفید و موثر آن را حمایت کنیم.

خار مریم یکی از گیاهانی است با خاصیت محافظت کبدی فوق العاده که در عین حال آنتی اکسیدان، ضد التهاب وآنتی توموراست وپراکسیداسیون سلولهای کبدی را نیز مهار می کند، این گیاه باعث تحریک بیوسنتز پروتئین در کبد می شود و به تسریع بازسازی کبد کمک می کند. خار مریم همچنین به درمان مسمومیتهای کبدی ناشی از الکل یا قارچ و نیزدرمان اختلالات کبدی بعد از هپاتیت و تخریب سلولی در سیروز کبد کمک می کند.

قاصدک نیزگیاه دیگری است که به رفع اختلالات کبد و درمان یرقان و نیز درمان التهاب کیسه صفراکمک می کند و باعث تحریک ترشح صفرا می گردد.

کنگر فرنگی یا آرتیشو آنتی اکسیدان و محافظ کبد است ، باعث مهار بیوسنتز کلسترول و تحریک ترشح صفرا و دفع صفرا می شود و نیز چربی خون را کاهش میدهد.

زردچوبه که از دیرباز بعنوان اکسیر و محافظ کبد شناخته شده و آنتی اکسیدان قوی است. باعث تحریک ترشح صفرا شده و پایین آورنده چربی خون است.

مجموعه ی این اجزا که تاثیر محافظت کبدی آنها بطور استاندارد در همه ی منابع به اثبات رسیده است در فرآورده ای بنام "لیوردین کمپلکس" توسط محققین و پژوهشگران مجتمع صنایع دینه ایران با روشهای بسیار پیشرفته در استخراج عصاره هایی با کیفیت، حاوی ماده موثره بالا و در محدوده درمانی متجلی شده و به تقویت تاثیرگزاری این دارو بر درمان کبد چرب و سایر نارساییهای کبدی منجر شده است.

استفاده از زنجبیل و فلفل سیاه در این فرآورده، علاوه بر اینکه آنتی اکسیدان است، به افزایش فراهمی زیستی و جذب مواد موثره کمک می کند و باعث افزایش دفع صفرا  شده و به درمان هپاتیت مزمن نیز کمک می کند.

این فراورده نوین با فرمول استثنایی خود در هر قرص حاوی حداقل 180 میلی گرم سیلیمارین که همان ماده موثره خارمریم است و عصاره های گل قاصدک(100 میلی گرم)، کنگر فرنگی (50 میلی گرم)، زردچوبه (25 میلی گرم)، زنجبیل (25 میلی گرم) و فلفل سیاه( 5 میلی گرم) می باشد که تاثیر درمانی آن را نسبت به فراورده های مشابه کاملا منحصر به فرد کرده است.

قابل تهیه در دارو خانه های سراسر کشور

www.dinehiran.ir

info@dinehiran.ir

تلفن مشاوره:02161018

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha