چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت: استفاده از صندلی کودک با مصوبه کمیسیون امور داخلی کشور مجلس الزامی شد اما عدم استفاده از آن جریمه ندارد و در صورت بروز حادثه با مالک خودرو و والدین طبق ماده ۹ قانون حمایت از کودکان برخورد می‌شود.

استفاده از صندلی کودک در خودرو الزامی شد

سلامت نیوز:رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت: استفاده از صندلی کودک با مصوبه کمیسیون امور داخلی کشور مجلس الزامی شد اما عدم استفاده از آن جریمه ندارد و در صورت بروز حادثه با مالک خودرو و والدین طبق ماده ۹ قانون حمایت از کودکان برخورد می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ،محمدجواد کولیوند در تشریح نشست کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: در این جلسه لایحه اصلاح ماده 15 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در دستور کار قرار داشت و با نظر اعضای کمیسیون استفاده از کمربند ایمنی برای همه سرنشینان الزامی شد.

نماینده کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: استفاده از صندلی کودک با مصوبه کمیسیون امور داخلی کشور مجلس الزامی شد اما عدم استفاده از آن جریمه ندارد و در صورت بروز حادثه با مالک خودرو و والدین طبق ماده 9 قانون حمایت از کودکان برخورد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha