اگر شما هم تصور می کنید تنها داشتن رابطه جنسی، رابطه زناشویی شما را گرم و صمیمی نگه می دارد باید بگویم در اشتباهید.

5 روش برای افزایش صمیمیت بعد از رابطه جنسی

سلامت نیوز: اگر شما هم تصور می کنید تنها داشتن رابطه جنسی، رابطه زناشویی شما را گرم و صمیمی نگه می دارد باید بگویم در اشتباهید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، تا به حال با خودتان فکر کرده اید که بهترین روش برای ایجاد صمیمیت بیشتر بعد از رابطه جنسی چیست؟ اگر شما هم تصور می کنید تنها داشتن رابطه جنسی، رابطه زناشویی شما را گرم و صمیمی نگه می دارد باید بگویم در اشتباهید.

اگر می خواهید رابطه صمیمانی با هم داشته باشید بهترین کاری که می توانید بعد از رابطه جنسی انجام دهید در آغوش گرفتن و نوازش یکدیگر است.

البته اگر صادقانه بخواهیم صحبت کنیم بعد از فعالیت شدید جنسی و رسیدن به ارگاسم در آغوش گرفتن طرف مقابل کار سخت و گاهی آزار دهنده است و شاید شما جزو طرفداران این روش نباشید. اگر شما با در آغوش گرفتن و نوازش بعد از رابطهط جنسی مشکل دارید نمی توانن به یقین گفت که محکوم به کمتر شدن صمیمیت در رابطه زناشویی خود هستید.

خوشبختانه راههای دیگری هم وجود دارد که بتوانید جایگزین در آغوش کشیدن و نوازش بعد از رابطه جنسی کنید. به گفته ربکا هندریکس Rebecca Hendrix، روان درمان گر روابط زوجین، فقط به این دلیل که شما یا طرف مقابلتان اهل بغل کردن نیستید یه این معنی نیست که محکوم به سست شدن رابطه بینتان باشید.

هنگامی که شما و همسرتان با هم رابطه جنسی دارید در واقع دایره ای میسازید که فقط شما دو نفر ساکن آن هستید و هر چیی که بتوانید ارتباط بین شما را قوی تر کند بیشتر شما را در این دایره نگه می دارد.

این 5 راه را برای بیشتر شدن احساس صمیمیت بین خودتان امتحان کنید.

افزایش صمیمیت بعد رابطه جنسی فضای گرم بینتان را حفظ کنید

اگر نمی خواهید طرف مقابل را در آغوش بکشید، به این معنی نیست که مجبورید بالافاصله از تخت خواب بیرون بیایید و از هم جدا کنید. می توانید فیلم مورد علاقه تان را پخش کنید و کنار هم نگاه کنید. کنار هم دراز بکشید و بدون گفتن حرفی مشغول مطالعه شوید.

با هم دیگر به تخت بروید حتی اگر نیازی به نزدیکی ندارید. همه این کارها باعث می شود صممیت بینتان بیشتر شود.


افزایش صمیمیت بعد رابطه جنسی با هم دوش بگیرید

رابطه جنسی می تواند باعث عرق کردن زیادی شود و بنابراین بعد از رسیدن به ارگاسم احساس کنید نیاز به دوش گرفتن دارید نه بغل کردن. می توانید در این گونه مواقع با یک تیر دو نشان بزنید و با هم دوش بگیرید و همدیگر را نوازش گونه بشویید. با این کار یک فرصت عالی برای افزایش صمیمیت بین خودتان ایجاد کرده اید.

افزایش صمیمیت بعد رابطه جنسی با صحبت کردن


اگر هر دو طرفتان بعد از رابطه جنسی حس حرف زدن دارید، کنار هم دراز بکشید می توانید بالشی زیر دستتان گذاشته و مثلا حین نوازش موهایش در مورد بهترین بخش رابطه جنسی ای که این بار تجربه کردید صبحت کنید. یا در مورد فانتزیهایی که می خواهید دفعه بعد تجربه کنید. در مورد هر چیزی که فکر می کنید پیوندتان را محکم تر می کند صحبت کنید. هر چه حرفهایی که می زنید خصوصی تر باشید صمیمیت بینتان بیشتر خواهد شد.


برای افزایش صمیمیت بعد رابطه جنسی هم را ببوسید

شاید در آغوش هم خوابیدن و زل زدن به چشم هم زیادی برایتان غیر واقعی به نظر برسد و فکر کنید این رفتار مخصوص فیلم هاست ولی به هر حال این معنی را ندارد که همه تماس های فیزیکی را کنار بگذارید.  بوسه هم مثل در آغوش کشیدن احساس صمیمیت را بیشتر می کند. مطالعه ای که در سال 2014 انجام شد نشان داد وقتی هم را می بوسیم نه تنها فعالیت مغز جهش پیدا می کند بلکه امواج مغزتان با امواج مغز طرف مقابل هماهنگ می شود که منجر به بالا رفتن سطح صمیمیت شما خواهد شد.


برای افزایش صمیمیت بعد رابطه جنسی در تختخواب به هم نزدیک تر شوید

نزدیک شدن بعد از رابطه جنسی فقط به معنای رفتارهای خیلی رمانتیک وعاشقانه نیست. میتوانید با کمی سرگرمی هم صمیمیت بین خودتان را افزایش دهید. اگر به رقابت علاقمند هستید می توانید با هم کارت بازی کنید. کلید اصلی گذراندن وقت با کیفیت کنار هم است. هدف شما ایجاد صمیمیت و راحتی بیشتر بین خودتان است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha