در حالی که سرپرست سازمان تامین اجتماعی از امنیت کامل سامانه ها و نبود نگرانی در این باره به دنبال هک دیروز سایت این سازمان خبر می دهد ، با پیگیری صفحه اینستاگرامی و به دنبال آن کانال تلگرامی این گروه هکر دسترسی پیدا شد که در آن یک سند مهم و تکان دهنده که وضعیت مالی این سازمان بزرگ اقتصادی کشور را بطور شفاف مشخص می کند منتشر شده است.

سندی تکان دهنده از وضعیت وخیم مالی تامین اجتماعی/بانک رفاه کارگران ورشکست خواهد شد؟

سلامت نیوز: در حالی که سرپرست سازمان تامین اجتماعی از امنیت کامل سامانه ها و نبود نگرانی در این باره به دنبال هک دیروز سایت این سازمان خبر می دهد ، با پیگیری صفحه اینستاگرامی و به دنبال آن کانال تلگرامی این گروه هکر دسترسی پیدا شد که در آن یک سند مهم و تکان دهنده که وضعیت مالی این سازمان بزرگ اقتصادی کشور را بطور شفاف مشخص می کند منتشر شده است.

به گزارش سلامت نیوز، کانال تلگرامی رهنمون سلامت نوشت: بر اساس این سند، که نامه سرپرست اقتصادی و برنامه ریزی سازمان به سرپرست سازمان تامین اجتماعی می باشد از وضعیت مالی سازمان بشدت ابراز نگرانی شده و هشدار داده شده که عدم پرداخت مطالبات مراکز پزشکی و بیمارستانی موجب گسترش و اوج اعتراضات بیمه شدگان و مراکز درمانی شده و موجب بحرانی و وخیم شدن اوضاع می گردد.

 در این سند اعلام شده که سازمان تامین اجتماعی بیش از ۳۹ هزار میلیارد تومان به مراکز پزشکی بدهکار می باشد! و از طرفی بدهکاری دولت به سازمان تامین اجتماعی نیز عدد باورنکردنی ۱۹۰ هزار میلیارد تومان است!

همچنین اعلام شده که این سازمان برای جبران کسری بودجه خود بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان از بانک رفاه کارگران وام دریافت کرده است که با توجه به عدم امکان بازپرداخت این وام بزودی بانک رفاه کارگران ورشکست خواهد شد!

در بخش دیگر این نامه اعلام شده با ادامه روند کنونی و کسر بودجه وحشتناک این سازمان،  امکان ادامه ارائه خدمات به بیش از ۴۲ میلیون شهروند تحت پوشش این سازمان، و امکان پرداخت حقوق ومستمری بیش از ۶میحلیون مستمری بگیر و بازنشسته این سازمان وجود نخواهد داشت!! و این مساله تبعات وخیم تحریم ها را بر اقشار کم درامد جامعه شدیدتر خواهد کرد؛ و موجب می گردد  سازمان تامین اجتماعی در آینده نزدیک دچار ورشکستگی مطلق شود!

برای دیدن تصویر در سایز واقعی بر روی آن کلیک کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آرش سعادت ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    0 0
    باسلام خدمت مدیر محترم سایت اگه اینجوری که میگن باشه واقعا فاجعه بار میاد خدا به این مردم شریف رحم کنه چونه تنها امید ما کارگران همین بیمه میباشد