سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

جوان 22 ساله ای به نام «سجاد» بستگان و آشنایانش را به جشن تولدی دعوت کرد که قصد داشت پایان خدمت سربازی اش را نیز جشن بگیرد، اما او بعد از برگزاری جشن و در اواخر شب از منزل پدربزرگش (محل جشن) بیرون آمد تا نزد دوستش برود.

قتل دلخراش دختر 2 ساله در آغوش مادر

سلامت نیوز:جوان 22 ساله ای به نام «سجاد» بستگان و آشنایانش را به جشن تولدی دعوت کرد که قصد داشت پایان خدمت سربازی اش را نیز جشن بگیرد، اما او بعد از برگزاری جشن و در اواخر شب از منزل پدربزرگش (محل جشن) بیرون آمد تا نزد دوستش برود.

 

به گزارش سلامت نیوز، خراسان نوشت: او با «میلاد» در سه راه دانش مشهد قرار گذاشته بود ولی زمانی که از پل عابر پیاده به آن سوی بزرگراه عبور کرد تا سر قرار برود به دلیل نامعلومی با یکی از نگهبانان کارگاه های سنگ بری درگیر شد. نگهبانان نیز که نمی خواستند کار به نزاع و پلیس کشیده شود، از کارت ملی آن جوان با گوشی تلفن همراه عکس گرفتند که اگر حادثه ای رخ داد بتوانند او را به پلیس معرفی کنند.

 جوان 22 ساله که مدعی بود به دلیل نوشیدن مشروبات الکلی، مست شده است، کمی آن سوتر، ناگهان تکه آجری را از روی زمین برداشت و به طرف یک خودروی عبوری پرت کرد. این تکه آجر فضا را شکافت تا این که به سر دختر بچه 2 ساله ای خورد که در صندلی خودرو و در آغوش مادرش به خواب ناز رفته بود

مادر که وحشت زده دستان خون آلودش را دید، با چشمانی مضطرب و حیران، جیغ کشید و این گونه پدر دختر به سوی مرکز درمانی حرکت کرد اما شدت اصابت تکه آجر به حدی بود که دیگر آسنای 2 ساله نفس نمی کشید.

با اعلام این خبر از سوی نیروهای انتظامی به قاضی، کارآگاهان با استفاده از دوربین های مدار بسته محلی تصویری از این جوان مظنون به دست آوردندو به محل سکونت متهم به سنگ پرانی در منطقه قاسم آباد عزیمت کردند ولی او به همراه مادرش که آن شب به عنوان مهمان پسرش به جشن تولد آمده بود، از محل گریخته بودند.

ردیابی های اطلاعاتی کارآگاهان حکایت از آن داشت که متهم به سوی شهرهای شمالی کشور رفته است چرا که مادرش نیز پس از طلاق از شوهرش در یکی از شهرهای شمالی کشور زندگی می کرد به همین دلیل کارآگاهان شبانه با دستور قضایی عازم شمال شدند و  او را به دام انداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha