سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 273454

روش های زیادی وجود دارد که می توانید با تمرین آن ها انزال خود را به تاخیر انداخته و مدت زمان بیشتری را در تخت بمانید.

به تاخیر انداختن انزال مردان با 8 روش موثر

سلامت نیوز:  روش های زیادی وجود دارد که می توانید با تمرین آن ها انزال خود را به تاخیر انداخته و مدت زمان بیشتری را در تخت بمانید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، گاهی پیش می آید که در وسط پیش نوازی دچار تحریک شدید شده و حتی دچار انزال شوید و بدون این که بتوانید جلوی آن را بگیرید ارضای شما به سرعت اتفاق می افتد.

روش های زیادی وجود دارد که می توانید با تمرین آن ها انزال خود را به تاخیر انداخته و مدت زمان بیشتری را در تخت بمانید، مثل ورزش کگل و روش توقف و شروع که در آن قبل از انزال تحریک لمسی را کم می کنید تا انزال به تاخیر بیوفتد. ولی زمانی که بیش از حد هیجان زده شده باشید ممکن است این روش ها جواب ندهد و نخواهید لذتی که می برید را متوقف کنید بنابراین باید از روش هایی دیگر استفاده کنید.


به تاخیر انداختن انزال با تغییر پوزیشن

گاهی اوقات پوزیشنی که انتخاب می کنید باعث ارگاسم سریعتر در مرد می شود با وجودی که زن هنوز راه زیادی تا ارگاسم دارد یا با وجوددی که در شروع رابطه جنسی هستید و با وجودی که می خواهید رابطه طولانی تری داشته باشید، احساس می کنید انزالتان نزدیک است. در این گونه موارد می توانید از پوزیشن هایی که زن رو قرار می گیرد استفاده کنید.


به تاخیر انداختن انزال  با استراحت کوتاه

ساده ترین روش برای به تاخیر انداختن انزال یک استراحت کوچک است. دخول را متوقف کرده در حالت دخول بی حرکت بمانید یا آلت خود را از واژن بیرون بیاوریدبا ایجاد وقفه ای کوتاه می توانید رابطه جنسی طولانی تری داشته باشید.


به تاخیر انداختن انزال آسیبی که قبلا دیده اید را در ذهنتان مرور کنید

برخی مردان با تداعی تصادف یا اتفاق بدی که قبلا برایشان افتاده است می توانند انزال خود را به تاخیر بیندازند و احساس ترسی که به ان ها وارد می شود باعث به تاخیر افتادن انزالشان می شود. این مکث کوتاه شما را از حالت ارگاسم خارج کرده و باعث تاخیر در انزال می شود.


برای به تاخیر انداختن انزال با خودتان صحبت کنید

شاید عاقلانه به نظر نرسد ولی فقط کافیست به خودتان دستور دهید وقت انزال نیست. مثلا به خودتان بگویید الان وقتش نیست باید ادامه دهید یا نیا نیا نیا نیا نیا و آن را چندین بار تکرار کنید تا حس کنید انزالتان به عقب رفته و زمان بیشتری دارید.


برای به تاخیر انداختن انزال کمی آب بنوشید

یکی از روش های به تاخیر انداختن انزال مردان نوشیدن کمی آب است. بنابراین زمانی که احساس می کنید نزدیک به ارگاسم رسیدنتان است ولی می خواهید رابطه جنسی را طولانی تر کنید نوشیدن کمی آب می تواند شما را از اوج به پایین بکشد همچنین کمی زمان به شما برای تغییر پوزیشن می دهد. ولی سعی کنید آب زیاد ننوشید و فقط در حد یک جرعه باشد.


برای به تاخیر انداختن انزال تمام تمرکزتان را روی همسرتان بگذارید

زمانی که احساس می کنید انزالتان نزدیک است پوزیشنی که در حال انجامش هستید را تمام کرد و روی همسرتان تمرکز کتیذ. و سعی کنید چند دقیقه با انگشت یا زبانتان او را نوازش کرده، لمس و تحریک کنید. با این کار او هنوز در حال لذت بردن از رابطه است و توقف ایجاد شده برای شما را حس نمی کند و می توانید بعد از چند دقیقه دخول طولانی تری داشته باشید.


به تاخیر انداختن انزال با تصور یک حیوان مرده

این راه حل کمی عحیب به نظر می رسد ولی واقعا برای برخی مردان کارساز است. مثلا به یک پرنده یا کبوتر مرده که در خیابان دیده ایده فکر کنید. ( به صحنه هایی که زیاد خشن یا همراه با خونریزی است فکر نکنید چون احتمالا کلا حس رابطه تان از بین خواهد رفت. )

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha