رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: سال گذشته ۵ میلیون دانش‌آموز آموزش‌های لازم در راستای عدم گرایش به مصرف مواد مخدر دیدند و کلاس‌های جداگانه‌ای نیز برای معلمان و اولیا برگزار شد.

ارائه آموزش‌های پیشگیرانه در حوزه مواد مخدر به ۵ میلیون دانش‌آموز

سلامت نیوز:رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: سال گذشته ۵ میلیون دانش‌آموز آموزش‌های لازم در راستای عدم گرایش به مصرف مواد مخدر دیدند و کلاس‌های جداگانه‌ای نیز برای معلمان و اولیا برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،تقی رستم‌وندی  درباره برنامه‌های وزارت کشور در حوزه پیشگیری از مصرف مواد مخدر به ویژه در بین دانش‌آموزان و نوجوانان گفت: موضوع اعتیاد و مصرف مواد مخدر از آن دست موضوعاتی است که همکاری همه نهادها را برای حل این معضل می‌طلبد و سازمان امور اجتماعی کشور معتقد است که توجه به مسائل پیشگیرانه می‌تواند بهترین راه در امر مقابله با مواد مخدر باشد.

وی ادامه داد: از آن جهت که متأسفانه امروز با ورود انواع مواد مخدر مانند گل به مدارس مواجه هستیم لذا آگاه کردن دانش‌آموزان و معلمان و البته اولیا از مضرات مصرف ماده مخدر گل امری ضروری است که وزارت آموزش و پرورش باید با برگزاری کلاس‌های آموزشی این اقدام را انجام دهد.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تصریح کرد: سال گذشته ۵ میلیون دانش‌آموز در کشور آموزش‌های لازم در راستای عدم گرایش به مصرف مواد مخدر دیدند و کلاس‌های جداگانه‌ای نیز برای معلمان و اولیا برگزار شد.

رستم‌وندی خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه در حوزه مواد مخدر بسیار تأثیرگذار خواهد بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha