رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در تلاشیم به نقطه‌ای برسیم که دیگر شاهد حضور کودکان در خیابان‌ها نباشیم، گفت: طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان در استان تهران در حال انجام است و به زودی در استان البرز کلید می‌خورد.

ساماندهی کودکان کار و خیابان تهران در حال انجام

سلامت نیوز: رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در تلاشیم به نقطه‌ای برسیم که دیگر شاهد حضور کودکان در خیابان‌ها نباشیم، گفت: طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان در استان تهران در حال انجام است و به زودی در استان البرز کلید می‌خورد.

به  گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه تعادل ،وحید قبادی‌دانا در مورد طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان استان تهران، گفت: این طرح توسط بهزیستی و با مشارکت شهرداری، استانداری، وزارت کشور و سایر دستگاه‌های دخیل در حال اجرا است.

او با بیان اینکه با توجه به اینکه ۷۰ درصد کودکان کار خیابان از اتباع خارجی هستند اداره کل اتباع خارجی در معاونت امنیتی وزارت کشور هم فعال شده‌اند، افزود: مراکزی برای این کار تعیین شده و با همکاری NGO‌ها و سازمان‌های مردم نهاد ساماندهی انجام می‌شود.

قبادی‌دانا ادامه داد: با توجه به اینکه موضوع ساماندهی کودکان کار و خیابان موضوعی اجتماعی است مسائل اقتصادی هم بر آن تاثیرگذار و مساله فقر یکی از مسائل است. او یادآور شد:

با کمک مردم، دستگاه‌ها و ارگان‌های دخیل این طرح در استان تهران در حال اجرا است . او افزود: امیدواریم ساماندهی کودکان کار و خیابان در کلانشهرها به نحو احسن انجام شود؛ در تلاشیم به نقطه‌ای برسیم که دیگر شاهد حضور کودکان در خیابان‌ها نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha