سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اشاره به درگیری رخ داده میان مأمور پلیس و دختری جوان در پارک پلیس تهران که انتشار تصاویر آن در فضای مجازی واکنش‌های زیادی درپی داشته است، گفت: پس از اعلام رفتار خارج از عرف چند جوان در پارک پلیس از سوی شهروندان مأموران کلانتری در محل حاضر شدند.

برخورد با مأموری که با دختر جوان در تهرانپارس درگیر شد

سلامت نیوز: سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اشاره به درگیری رخ داده میان مأمور پلیس و دختری جوان در پارک پلیس تهران که انتشار تصاویر آن در فضای مجازی واکنش‌های زیادی درپی داشته است، گفت: پس از اعلام رفتار خارج از عرف چند جوان در پارک پلیس از سوی شهروندان مأموران کلانتری در محل حاضر شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،مأموران ابتدا ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر کرده و آن افراد را دعوت به آرامش کردند اما در مقابل یکی از دختران که فیلمش هم هست اقدام به جوسازی و فحاشی به مأمور کلانتری کرد.

وی با اشاره به انتقال این افراد به کلانتری گفت: در بررسی اول مشخص شد که این افراد به دلیل مصرف مواد مخدر توهم زا حالت عادی نداشتند.
حسنوند با تاکید بر اینکه برخورد با اینگونه موارد از مطالبات شهروندان جزو وظایف پلیس نیز محسوب می‌شود، درباره اینکه چرا برخورد مأموران پلیس با مصرف مواد مخدر در پارک‌ها اینگونه نیست و به نظر می‌رسد که شدت رفتار مأمور با جرم رخ داده همخوانی ندارد، گفت: قبل از برش فیلم و در فیلم کامل دختر خانمی در فیلم هست که آمده کشف حجاب کرده و حرکات سخیفی داشته، فحاشی و فضاحت کرده و از حالت طبیعی خارج شده بود. او ابتدا با سیلی مأمور ما را زده و عینک مأمور را شکسته است و اینجا کشف حجاب کرده و حتی قسمتی از لباسش نیز در تصاویر منتشر شده مشخص است.

سرکلانتر شرق تهران که در یک برنامه زنده تلویزیونی صحبت می‌کرد درباره اینکه آیا رفتار مأمور را تأیید می‌کنید یا خیر اظهار کرد: به هیچ عنوان رفتار مأمورمان را تأیید نمی‌کنیم و اگر همکاران ما این قصور را داشته باشند با مأمورمان برخورد خواهد شد. از تدابیر رئیس پلیس پایتخت است که با مأمورانی که خطا دارند برخورد قانونی خواهد شد.

وی درباره اینکه چرا در این ماجرا مأمور آقا وارد شده و از مأمور پلیس زن استفاده نشده است، گفت: همان لحظه که مردم تماس گرفتند مأمور کلانتری در محل حاضر شده، بار اول دخترجوان به پلیس که در برش اولیه فیلم که در اختیار ماست و تصاویر آن وجود دارد، بی احترامی کرده،  مأمور هم عصبانی شده اما ما خطای مأمور را اصلاً نمی‌پذیریم. مامور ما هم خطا کرده و ما خطای مأمور را نمی‌پذیریم. ما با مأمور متخلف برخورد خواهیم کرد و قطعاً با این فرد هم برخورد خواهد شد.

حسنوند با تاکید بر اینکه پلیس در خدمت مردم است، گفت: اما مردم بدانند که ابتدا این دختر خانم تعرض کرده اما ما با این مأمور برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • VANHEDA ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    0 0
    سلام میشه واسه آشکار سازی کامل، اون قسمت برش‌زده رو هم پخش کنید که مشخص بشه مقصر اصلی کیه؟ وقتی که اون قسمت رو در دست دارید، چرا در فضای مجازی انتشار نمی‌دهید که بر همگان آشکار شه و روشن سازی کنید؟ چون اگر برای مردم مشخص نشه که برخورد اول از سمت کدام طرف صورت گرفته، از این به بعد همه به یک‌دید دیگه‌ای به پلیس نگاه خواهند کرد!