سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

مسئول اورژانس ۱۱۵ آران و بیدگل گفت: دختر جوان آران و بیدگلی به وسیله بنزین اقدام به خودسوزی کرد که در نتیجه منجر به جان باختن او شد.

مرگ دختر آران و بیدگلی بر اثر خودسوزی

سلامت نیوز: مسئول اورژانس ۱۱۵ آران و بیدگل گفت: دختر جوان آران و بیدگلی به وسیله بنزین اقدام به خودسوزی کرد که در نتیجه منجر به جان باختن او شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، ‌علیرضا راحتی گفت: ساعت ۲۲ شب گذشته یک تماس تلفنی مبنی بر خودسوزی در شهرک صنعتی صباحی بیدگل دریافت شد که همکاران بنده با یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. او افزود: پس از اعزام همکاران مشاهده شد، دختری جوان، با استفاده از بنزین اقدام به خودسوزی کرده که بر اثر درصد بالای سوختگی جان خود را از دست داده بود.

مسئول اورژانس ۱۱۵ آران و بیدگل گفت: طبق تحقیقات انجام شده این خانم جوان دچار مشکلات خانوادگی بوده و حتی قرار بوده به مرکز تخصصی اعصاب و روان منتقل شود که با این حادثه فوت کرده است.

راحتی افزود: خانم یاد شده روز قبل از خودسوزی با اورژانس تماس داشته و تهدید به خودکشی کرده بود که با پیگیری عوامل اورژانس به بیمارستان سیدالشهدا منتقل شده بود و تحت نظر بود، ولی با رضایت خانواده مرخص و شب گذشته با فرار از منزل در شهرک صنعتی صباحی، اقدام به خودسوزی کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha