عضو شورای شهر تهران گفت: آمار دقیقی از تخلف کودک و نوزاد فروشی در پایتخت وجود ندارد، چرا که این معضل جز آسیب‌های پنهان است.

فروش کودک و نوزاد، آسیب پنهان در تهران

سلامت نیوز:عضو شورای شهر تهران گفت: آمار دقیقی از تخلف کودک و نوزاد فروشی در پایتخت وجود ندارد، چرا که این معضل جز آسیب‌های پنهان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، الهام فخاری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا گزارشی درخصوص کودک و نوزاد فروشی دریافت و آماری در این حوزه احصاء شده است؟ گفت: آمار دقیقی از تخلف کودک و نوزاد فروشی در پایتخت وجود ندارد، چراکه این معضل جز آسیب‌های پنهان است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: نوزاد و کودک فروشی یک آسیب پنهان است و شرایط اقتصادی و مسائلی از این دست می‌تواند در شکل‌گیری و گسترش این معضل نقش به سزایی ایفا کند، اما تأکید می‌کنم آماری در این باره احصاء نشده است.

او با تاکید بر اینکه اولویت شورای شهر مدیریت شهری است، گفت: کمیته اجتماعی شورای شهر تهران اولویت‌های کاری خود را دارد که بخش مهمی از آن مدیریت شهری است و در بحث آسیب شناسی بافت‌های شهری باید با نگاه وسیع‌تری به عنوان فعال اجتماعی توجه کرد، زیرا این گونه معضل‌های اجتماعی مربوط به چندین نهاد مختلف است که برای کاهش آن باید با یکدیگر تعامل داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha