دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

پسر جوان که زن همسایه را در سرقت طلاهایش به قتل رسانده بود از قصاص رهایی یافت.

مژگان قربانی دام پلید مرد همسایه شد

سلامت نیوز: پسر جوان که زن همسایه را در سرقت طلاهایش به قتل رسانده بود از قصاص رهایی یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برترین ها، حسن ۲۵ساله اوایل سال ۹۱ با انگیزه سرقت به خانه زنی در یکی از خیابان های ورامین رفت اما وقتی با مقاومت وی روبه رو شد او را با ضربات چاقو کشت.

حسن که هنگام فرار با یکی از همسایه ها روبه رو شده بود گریخت اما ساعتی بعد بازداشت شد و قتل را گردن گرفت.

حسن در بازجویی ها به تشریح ماجرا پرداخت و از سوی قضات دادگاه به قصاص محکوم شد.

در حالی که حکم قصاص وی در دیوان عالی کشور مهر تایید خورده بود و حسن در یک قدمی چوبه دار قرار داشت ،وی توانست با پرداخت دیه 300میلیون تومانی رضایت اولیای دم را جلب کند و از یک قدمی چوبه دار به زندگی برگشت.

وی دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک قاضی مستشار برگزار شد حسن به دفاع پرداخت و گفت: وضع مالی خوبی نداشتم و به سختی زندگی ام را می گذراندم.

چون می‌دانستم مژگان به تنهایی در خانه اش زندگی می کند و طلا دارد تصمیم به سرقت گرفتم. آن شب در خانه مژگان را با پیچ گوشتی باز کردم و وارد شدم .فکر می کردم او خوابیده باشد اما بیدار بود و با مقاومتش مجبور شدم او را به قتل برسانم. وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: هفت سال است که در زندان هستم و در این مدت سختی زیادی کشیدم و حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha