دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 276224

فروشگاه‌های مجازی عرضه کیک و شیرینی، هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند.

شیرینی اینترنتی نخرید؛ مجوز ندارند!

سلامت نیوز:فروشگاه‌های مجازی عرضه کیک و شیرینی، هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی اظهار کرد: فروشگاه‌های مجازی عرضه کیک و شیرینی، هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی با بیان اینکه نظارتی بر این فروشگاه‌های زنجیره‌ای از سوی اتحادیه‌ها وجود ندارد تصریح کرد: نامه‌ای به پلیس فتا و وزارت صمت، داده شده، اما آنها هیچ اقدامی انجام نداده‌اند. ما مخاف این امر نیستیم که فعالیت اینترنتی وجود داشته باشد، اما مخالفیم که فروشگاه‌ها بدون مجوز در حال فعالیت هستند.

بهره‌مند در ادامه از قیمت شیرینی‌های پرمصرف در بازار خبر داد و اظهار کرد: شیرینی‌ تر ۲۶ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۲۱ هزار تومان، شیرینی زبان (پاپیون) ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی یزدی ۱۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی یادآوری کرد: اتحادیه در زمینه ورود واحدهای صنفی به فضای مجازی و فناوری‌های به‌روز تاکید ویژه‌ای داشته و خواسته شده واحدهای صنفی به طور مستقیم از فناوری‌های روز استفاده کنند.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی بیان کرد: مردم هر گونه تخلف در قیمت و شکایات خود را می‌توانند با شماره تلفن اتحادیه ۶۶۹۴۴۴۹۹-۶۶۹۴۴۴۱۱ مطرح کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha