چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

زنی ۵۰ ساله که با اغفال مردان مسن‌تر از خود اقدام به سرقت از خانه‌هایشان کرده بود، دستگیر شد. حوالی ساعت ۱۳:۰۰ روز بیست و هفتم تیرماه امسال مردی ۶۸ ساله با تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع سرقت منزل به شیوه بی‌هوشی توسط خانمی ۵۰ ساله خبر داد که موضوع به ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک اطلاع داده شد و پس از حضور آنان در محل و انجام تحقیقات مقدماتی، پرونده تشکیل شده برای دستگیری سارق به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

دستگیری زنی که از پیرمردها سرقت می‌کرد

سلامت نیوز:زنی ۵۰ ساله که با اغفال مردان مسن‌تر از خود اقدام به سرقت از خانه‌هایشان کرده بود، دستگیر شد. حوالی ساعت ۱۳:۰۰ روز بیست و هفتم تیرماه امسال مردی ۶۸ ساله با تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع سرقت منزل به شیوه بی‌هوشی توسط خانمی ۵۰ ساله خبر داد که موضوع به ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک اطلاع داده شد و پس از حضور آنان در محل و انجام تحقیقات مقدماتی، پرونده تشکیل شده برای دستگیری سارق به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آفتاب یزد ،در جریان رسیدگی به این پرونده، شاکی به کلانتری احضار و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: چند روز پیش در پارک محل‌مان (شقایق) تنها نشسته بودم که خانمی به نام "سهیلا "حدوداً ۵۰ ساله در کنارم نشست و صحبت را با من آغاز کرد و از گذشته و از این که متاهل هستی یا نه، صحبت به میان آمد و من هم گفتم چندسالی هست که همسرم فوت کرده و تنها زندگی می‌کنم و از آنجایی که همدمی نداشتم، نظر مرا جلب کرد و ناخودآگاه به وی اعتماد کردم، پس از چند روز دیدار حضوری با وی در پارک شقایق، "سهیلا" پیشنهاد داد تا برای انجام امورات منزل به خانه‌ام بیاید و من هم قبول کردم و وقتی وارد منزل شدیم او سریع به سمت آشپزخانه رفت و یک نوشیدنی درست کرد تا باهم بخوریم.

اما پس از گذشت کمتر از ۱۰ دقیقه از نوشیدن شربت احساس سنگینی در سرم کردم و دیگر چیزی نفهمیدم، پس از گذشت ۲۰ روز بی‌هوشی در بیمارستان چشمم را باز کردم و تازه فهمیدم که چه اتفاقی افتاده است و حدود ۷۰ میلیون تومان اموال با ارزشم از قبیل طلا و وجه نقد از سوی این زن به سرقت رفته بود.

با شروع تحقیقات پلیسی، پنج فقره پرونده مشابه دیگر نیز به این پایگاه ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم به‌طور ویژه شناسایی این زن را در دستور کارقرار دادند که در جریان آن چهره متهم شناسایی و به دست آمد که وی سابقه‌دار بوده و پیش‌تر نیز در چندین نوبت به همین جرم دستگیر
شده است.

با شناسایی هویت واقعی متهم، مخفیگاه وی نیز شناسایی شد و در نهایت با هماهنگی قضائی، متهم در ۲۵ تیر ماه امسال در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منتقل شد. این زن در بازجویی اولیه به پنج فقره سرقت اعتراف کرد و گفت:

پس از رهایی از زندان دوباره شروع به سرقت کردم و حدود یکسال است با شناسایی افراد مسن در پارک‌های محدوده نارمک طعمه‌های خود را اغفال و با جلب اعتمادشان به منزل‌شان رفته و با ریختن داروهای بی‌هوشی در غذا یا نوشیدنی، آنان را مسموم و بی‌هوش می‌کردم. بلافاصله پس از سرقت اموال از قبیل طلاجات، وجه نقد و ارز، متواری می‌شدم و اموال سرقتی را به افرادی ناشناس در محدوده خیابان دماوند به قیمت کمتر از قیمت واقعی می‌فروختم.مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha