سلامت نیوز : كارشناس بهداشت اماكن دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی گفت: بعد از اجرای طرح رستوران‌های دوستدار مشتری این طرح برای قنادی‌ها و نانوایی‌ها هم اجرا می‌شود. در این طرح‌ها مردم نیز می‌توانند با ارائه گزارش و شكایت از این اماكن در اجرای بهتر این طرح همكاری كنند.

به گزارش فارس، مجید تاجیك، اظهار داشت: مردم می‌توانند برای بررسی اهدای این لوح‌ها كه به رستورانها تعلق می‌گیرد با تیم‌های بهداشت محیط همراه شوند تا كارشناسان از نظرات و دیدگاههای مشتریان بهره‌‌مند شده و در آینده نیز به كسانی كه در این تیم‌ها حضور می‌یابند به وسیله اهدای تقدیرنامه‌ای از آنها تجلیل می‌شود.

وی افزود: مردم در صورت آمادگی برای حضور در تیم‌های بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی می‌توانند با شماره 44143614 تماس حاصل كنند و افرادی نیز كه در هر صورت شكایات و انتقاداتی از نظر مسائل بهداشتی و درمانی در این مجموعه دارند می‌توانند با شماره 09678 سامانه شكایت وزارت بهداشت تماس داشته باشند.

تاجیك ادامه داد: در شهر تهران بالغ بر 800 تا 1200 رستوران فعالیت می‌كند كه این رستورانها می‌توانند بعد از اعلام آمادگی برای كسب لوح دوستدار سلامت مشتری با رعایت چك لیست‌های بهداشتی به دریافت این لوح‌ها كه می‌تواند در جذب مشتری آنان تاثیر بسزایی داشته باشد شركت كنند.

وی گفت: زمان اعتبار لوح‌ها در مرحله نخست 6 ماه است و در صورت بررسی مجدد و تمدید این لوح‌ها به مدت یكسال دیگر تمدید می‌شود و در این راستا بازرسی‌ها از رستورانهای دارای لوح دوستدار سلامت مشتری نیز بیشتر خواهد شد. این لوح‌ها در قالب‌های 40 در 70 سانتی متر تعبیه شده است كه باید آن را در مقابل دیدگان مشتری در رستوران قرار می‌دهند.

تاجیك خاطرنشان كرد: اهدای لوح دوستدار سلامت مشتری در مرحله نخست برای رستورانها و در مراحل بعدی برای قنادی‌ها و نانوایی‌ها اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha