ساعت 7 عصر چهارشنبه 23 مرداد مأموران کلانتری 118 ستارخان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل زن 69 ساله‌ای خبر دادند. به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی محل جنایت شدند.

حوصله مرد78ساله از توصیه های پزشکی زن69ساله اش سر رفت،او را کشت!

سلامت نیوز:ساعت 7 عصر چهارشنبه 23 مرداد مأموران کلانتری 118 ستارخان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل زن 69 ساله‌ای خبر دادند. به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی محل جنایت شدند.


به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: با ورود به خانه آنها با جسد زن میانسال درحالی مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.
در صحنه جنایت، پیرمرد 78 ساله‌ای که همسرش بود به قتل اعتراف کرد و گفت: با همسرم همیشه اختلاف داشتیم، اما از وقتی پیر و بیمار شده بودم مدام نگران من بود و می‌گفت باید مراقب سلامتی‌ات باشی، دائم می‌گفت این غذا را نخور یا این کار را نکن که برای سلامتی‌ات ضرر دارد اما این رفتارش بیشتر مرا عصبانی می‌کرد.
روز حادثه هم سر همین مسأله با هم درگیر شدیم و او دوباره مرا عصبانی کرد من هم چاقویی از آشپزخانه برداشتم و چند ضربه به او زدم. بعد به طبقه بالا که پسر و عروسم در آن زندگی می‌کنند رفتم و به آنها گفتم که همسرم را زخمی کرده ام، آنها هم بلافاصله خودشان را به طبقه پایین رسانده و با جسد همسرم مواجه شده و با پلیس تماس گرفتند.
به دستور بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، پیرمرد با قرار بازداشت موقت به اتهام قتل همسرش به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت سپرده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha