رئیس کمیته جوانان، زنان و خانواده کمیسیون اجتماعی مجلس از تحقق وعده رئیس قوه قضائیه برای اتمام بررسی لایحه تامین امنیت زنان تا پایان شهریورماه خبر داد.

اتمام بررسی لایحه تامین امنیت زنان در قوه قضائیه

سلامت نیوز: رئیس کمیته جوانان، زنان و خانواده کمیسیون اجتماعی مجلس از تحقق وعده رئیس قوه قضائیه برای اتمام بررسی لایحه تامین امنیت زنان تا پایان شهریورماه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، زهرا ساعی در گفت وگو با خانه ملت، با اعلام این خبر که بررسی لایحه تامین امنیت زنان در قوه قضائیه به پایان رسیده است در تشریح جزئیات آن، گفت: 3 هفته گذشته نشستی با رئیس قوه قضائیه داشتیم که در آنجا از ایشان درخواست کردم تا لایحه تامین امنیت زنان را هرچه سریع تر تعیین تکلیف کرده که در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه در این نشست قول داد که بررسی این لایحه تا پایان شهریورماه به اتمام رسیده و به معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری فرستاده شود تا به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: امروز مطلع شدم که بررسی لایحه تامین امنیت زنان در قوه قضائیه به پایان رسیده و اصلاحات به گونه ای در آن اعمال شده است که تامین کننده نظر این قوه بوده و در نهایت به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تحویل داده شده است.

رئیس کمیته جوانان، زنان و خانواده کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: هم اکنون در انتظار هستیم که خانم ابتکار نیز هر چه سریع تر این لایحه را به مجلس فرستاده تا بتوانیم در طول مدت زمان باقیمانده از عمر این مجلس آن را به قانونی جامع تبدیل کنیم که باعث بازدارندگی از خشونت علیه زنان، حمایت و حفاظت از زنان کشور شده و به تحکیم بنیان خانواده منتهی شود چرا که رویکردمان در این حوزه خانواده محور است./


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha