مهر الله رخشانی مهر گفت: در کشور ۲۵ هزار مدرسه وجود دارد که با بخاری نفتی اداره می‌شوند و هنوز علمگ گاز به این مدارس نرسیده است.

۲۵ هزار مدرسه در سال تحصیلی ۹۸ با بخاری نفتی اداره خواهند شد

سلامت نیوز: مهر الله رخشانی مهر گفت: در کشور ۲۵ هزار مدرسه وجود دارد که با بخاری نفتی اداره می‌شوند و هنوز علمگ گاز به این مدارس نرسیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، مهر الله رخشانی مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، درباره آخرین وضعیت برچیده شدن مدارس خشت و گلی در کشور اظهار کرد: طبق آنچه اعلام کردیم به تعهد خودمان پایبند هستیم و مهر ماه تمام این مدارس خشت و گلی را جمع آوری می‌کنیم و اول مهر میزان مدارس خشت و گلی به صفر خواهد رسید.

جمع آوری بخاری‌های نفتی در چه وضعیتی است؟

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که جمع آوری بخاری‌های نفتی در چه وضعیتی است؟ بیان کرد: ۲۴ هزار مدرسه در کشور داریم که علمگ گاز به مدارس رسیده، ولی همچنان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند که مشکل این ۲۴ هزار مدرسه نیز در ابتدای مهر حل خواهد شد و همگی مجهز به بخاری گازی می‌شوند.

در کشور ۲۵ هزار مدرسه وجود دارد که با بخاری نفتی اداره می‌شوند

رئیس سازمان نوسازی مدارس در ادامه درباره میزان مدارس که با بخاری نفتی اداره می‌شوند و هنوز امکان برخورداری از بخاری گازی و سیستم گرمایشی مناسب را ندارند نیز گفت: در کشور ۲۵ هزار مدرسه وجود دارد که با بخاری نفتی اداره می‌شوند و هنوز علمگ گاز به این مدارس نرسیده است.

رخشانی مهر در ادامه بیان کرد: ۱۰ هزار کلاس درس برای سال جدید آماده بهره‌برداری است که بیشتر آن در استان خوزستان است.

وی ادامه داد: غیراز استان سیستان و بلوچستان تا پایان آبان ماه هیچ کلاس خشت و گلی درکشور نخواهیم داشت و باید مدارس مذکور حتماً تخریب و بازسازی شود که هم اکنون در حال تخریب هستند.

افتتاح ۱۰ هزار کلاس درس در تهران

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه افزود: افتتاح ۱۰ هزار کلاس درس را در آغاز مهر در استان تهران خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha