چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 279445

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: ماموریتی جهت بررسی علل و عوامل وقوع آتش سوزی در جنگلهای ارسباران به معاونت پیشگیری استان آذربایجان شرقی و معاون دادستان مرکز استان در امور حقوق عامه محول شده بود که در این رابطه تحقیقات انجام و ۳ نفر بازداشت شدند.

دستگیری عوامل آتش سوزی جنگل‌های ارسباران

سلامت نیوز:  رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: ماموریتی جهت بررسی علل و عوامل وقوع آتش سوزی در جنگلهای ارسباران به معاونت پیشگیری استان آذربایجان شرقی و معاون دادستان مرکز استان در امور حقوق عامه محول شده بود که در این رابطه تحقیقات انجام و ۳ نفر بازداشت شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، موسی خلیل‌اللهی در رابطه با با آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی جنگلهای ارسباران گفت: ماموریتی جهت بررسی علل و عوامل وقوع آتش سوزی به معاونت پیشگیری استان آذربایجان شرقی و معاون دادستان مرکز استان در امور حقوق عامه محول شده بود که در این رابطه تحقیقات انجام و ۳ نفر بازداشت شدند.

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: این افراد با انگیزه شخصی به منظور بهره برداری از محیط به نفع خود از جمله چرای دام و.... اقدام به این کار کرده بودند.

آتش‌سوزی در منطقه جنگل‌های ارسباران واقع در استان آذربایجان شرقی از آخرین ساعات روز چهارشنبه ۳۰ مرداد آغاز و در چند مرحله مهار شد، اما به علت وزش باد شدید، آتش مناطق وسیع‌تری را در بر گرفت و سرانجام  با تلاش نیرو‌های امدادی، نظامی، مردمی و مدیریت بحران این آتش سوزی مهار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha