مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: فرود اضطراری هواپیمای حامل مسافران پرواز شیراز - مشهد که از ناحیه چرخ جلو دچار نقص شده بود، با موفقیت در باند فرودگاه بین المللی مشهد انجام شد.

فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه مشهد

سلامت نیوز:  مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: فرود اضطراری هواپیمای حامل مسافران پرواز شیراز - مشهد که از ناحیه چرخ جلو دچار نقص شده بود، با موفقیت در باند فرودگاه بین المللی مشهد انجام شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، محمدباقر قاسم زاده افزود: خلبان پرواز شیراز به مشهد اعلام کرده بود که چرخ جلوی هواپیما باز نمی شود لذا به سرعت تمام اقدامات ایمنی و پیش بینیهای لازم فنی انجام و موضوع با ستاد بحران خراسان رضوی نیز هماهنگ شد. 
وی ادامه داد: خلبان این هواپیمای مسافربری پیش از فرود عملیات پرواز در ارتفاع پایین یا "لوپس" را انجام داد که طی آن چرخ هواپیما باز شد و این پرنده بدون مشکل فرود آمد. 

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: همه مسافران و خدمه این پرواز به سلامت از هواپیما پیاده شده اند و هیچ مشکلی از این بابت بروز نکرده است.
فرودگاه بین المللی مشهد روزانه محل رفت و آمد ۴۰ هزار مسافر و مراجعه کننده است. این فرودگاه ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha