شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی کشور در آستانه بازگشایی مدارس به دانش آموزان توصیه کرد برای رفتن به مدرسه به جای سوار شدن به اتومبیل های شخصی گذری و غیرمجاز از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

هشدار جدی پلیس به دانش آموزان

سلامت نیوز:  رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی کشور در آستانه بازگشایی مدارس به دانش آموزان توصیه کرد برای رفتن به مدرسه به جای سوار شدن به اتومبیل های شخصی گذری و غیرمجاز از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ شهاب امینی در بیان هشدارها و توصیه ها برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: والدین در فصل بازگشایی مدارس در کنار مسائل مربوط به درس و مدرسه برای سلامت و امنیت فرزندان خود نیز اهمیت ویژه ای قائلند.

وی افزود: پلیس نیز در راستای وظایف ذاتی خود مأموریت دارد تا با ایجاد تعامل نزدیک و برگزاری جلسات مشترک با مسئولان آموزش و پرورش و آگاه سازی خانواده ها و اطلاع رسانی به آنها هشدارهای پلیسی و انتظامی لازم را از طریق رسانه ها به ویژه رادیو به سمع و بصر هموطنان برساند.

سرهنگ امینی که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد، به والدین دانش آموزان توصیه کرد: والدین فرزندان خود را در سرویس های مجاز، شناسنامه دار و مورد تأیید ثبت نام کنند و به فرزندان خود آموزش دهند که به جای سوار شدن به اتومبیل های شخصی و غیرمجاز از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی در پایان این را هم گفت: والدین هرگونه غیبت غیرمتعارف فرزندان را در اسرع وقت از مدرسه و درصورت لزوم پلیس گزارش و پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha