سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب استان مرکزی از به قتل رسیدن دختر ۱۴ ساله خندابی به دست برادرش خبر داد.

قتل دختر ۱۴ ساله به دست برادرش

سلامت نیوز:  فرمانده انتظامی شهرستان خنداب استان مرکزی از به قتل رسیدن دختر ۱۴ ساله خندابی به دست برادرش خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، عبدالرضا جودکی ضمن تایید این حادثه گفت: برادری که خواهر ۱۴ ساله خود را به دلیل برخی اختلافات خانوادگی در یکی از روستا‌های شهرستان خنداب به قتل رسانیده بود، ساعتی بعد از ارتکاب قتل دستگیر شد.

وی افزود: شب گذشته گزارشی از یک مورد درگیری خانوادگی در یکی از روستا‌های شهرستان خنداب به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب استان مرکزی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که برادری به علت برخی اختلافات خانوادگی، خواهر ۱۴ ساله خود را با سلاح سرد مجروح کرده که فرد مصدوم بلافاصله به مرکز درمانی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب اضافه کرد:، اما متاسفانه فرد مصدوم ساعتی بعد از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

جودکی تصریح کرد: با توجه به فرار فرد قاتل، بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری وی آغاز شد و ساعتی بعد این فرد در منزل یکی از بستگانش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به اعتراف متهم به قتل خواهرش به علت برخی اختلافات خانوادگی گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha