نماینده مردم تهران گفت: اهمال برخی از دستگاه‌های اجرایی در عمل به قانون هوای پاک محرز است و دستگاه‌ها باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

اهمال برخی از دستگاه‌های اجرایی در عمل به قانون هوای پاک محرز است

سلامت نیوز: نماینده مردم تهران گفت: اهمال برخی از دستگاه‌های اجرایی در عمل به قانون هوای پاک محرز است و دستگاه‌ها باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش سلامت نیوز، سیده فاطمه حسینی در گفت‌ و گو با خانه ملت، با اشاره به آلودگی شدید هوای پایتخت، گفت: علی‌رغم تصویب قانون هوای پاک و با وجود آنکه ما بارها پس از تصویب این قانون تذکر داده‌ایم که باید اجرا شود، تاکنون گزارش مطلوبی از اجرای این قانون ارائه نشده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اهمال برخی از دستگاه‌های اجرایی در عمل به قانون هوای پاک محرز است و از آنجایی که آلودگی هوا، جان شهروندان به ویژه کودکان و سالمندان را در کلانشهرها به خطر می‌اندازد، دستگاه‌ها باید اقدامات مناسبی را برای رفع این مشکل در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: متأسفانه ما شاهد اهمال دستگاه‌های اجرایی در این زمینه هستیم درحالی‌که برخی از دستگاه‌ها در قانون هوای پاک مکلف شده‌اند که اقداماتی را در این زمینه در دستور کار خود قرار دهند.

حسینی در واکنش به اظهارات سردار رحیمی مبنی بر اینکه «اگر باد بوزد وضعیت هوای تهران خوب می‌شود»، گفت: قانونگذار تکلیف همه دستگاه‌ها را برای مقابله با آلودگی هوا مشخص کرده است و مسئولان باید به جای طرح این مباحث، به تکالیف خود عمل کنند./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha