اعلام زمان واریز حمایت معیشتی و یارانه نقدی

سلامت نیوز: سخنگوی دولت گفت: از این به بعد روز دهم هر ماه مبلغ حمایت معیشتی و ۲۰ هر ماه یارانه نقدی خانوارها و قبل از سی ام هر ماه حقوق کارکنان دولت را پرداخت می‌کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد باقر نوبخت در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری افزود: یارانه نقدی آذر بجای بیست و ششم ۲۰ آذر به حساب خانوارها واریز خواهد شد.

 

وی در ادامه گفت: سال آینده ۱۳ سد جدید افتتاح خواهد شد و در مجموع ۳۰ طرح آبرسانی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

نوبخت افزود: امسال و پارسال ۸۳۶ کیلومتر راه آهن افتتاح کردیم و بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر راه آهن دیگر نیز در دو سال آینده افتتاح خواهد شد.

 

  وی گفت:  ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه جدید سال آینده افتتاح خواهد شد.

 

نوبخت اظهارداشت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان دیگر برای گازرسانی به روستاها و بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان برق رسانی روستایی اختصاص خواهد یافت.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:  ۱.۵ میلیارد دلار از دو سال قبل با کسب اجازه از مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی برای ایجاد شغل اختصاص یافته که تاکنون ۱ میلیارد و ۲۲۵ میلیون دلار آن پرداخت شده است.

 

 نوبخت افزود: سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال هزینه کردیم.

 

وی گفت: حتی صندوق بین‌المللی پول نیز اعلام کرده است که اقتصاد ایران سال آینده از رکود خارج خواهد شد.

 

به گفته نوبخت؛ در سال آینده ۸ میلیارد دلار از پول فروش نفت را برای واریز به عنوان سهم صندوق توسعه ملی پیش بینی کرده‌ایم.

 

او گفت: دولت اکنون ۴ میلیون میلیارد تومان دارایی دارد که در سال آینده قسمتی از منابع بودجه از راه مولدسازی بخشی از این دارایی‌ها تامین و محقق خواهد شد.

 

نوبخت افزود:  ۶۵۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای دوگانه سوز شدن خودروها در سال آینده در نظر گرفته‌ایم.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha