سلامت نیوز : عضو كمیسیون اجتماعی مجلس با تأكید بر اینكه در خصوص ساختار و تشكیلات سازمان‌های زیر مجموعه وزارت رفاه، كمیسیون اجتماعی تصمیم‌گیری می‌كند، گفت: برگشت بیمه‌ها و بهزیستی به وزارت بهداشت غیر ممكن است.

هادی مقدسی در گفت‌وگو با  فارس  در خصوص آخرین جلسات كارشناسی درباره سازمان‌های زیر مجموعه وزارت رفاه اظهار داشت: این سازمان‌ها همچنان زیرمجموعه وزارت رفاه باقی خواهند ماند و هیچ تغییری در ساختار آنها به وجود نخواهد آمد.

وی تصریح كرد: هر نوع تغییر و تحول در ساختار سازمان‌های زیر مجموعه وزارت رفاه در داخل كمیسیون اجتماعی انجام می‌گیرد و چنانچه افرادی در این خصوص مطلبی عنوان می‌كنند، اظهار نظر شخصی‌شان است.

مقدسی با تأكید بر اینكه مجلس و كمیسیون اجتماعی مجلس بهترین راه را برای ارائه خدمت به معلولان و مددجویان در نظر خواهد گرفت، افزود: هم اكنون اعضای كمیسیون اجتماعی مجلس به این اجماع رسیده‌اند كه سازمان‌های وزارت رفاه به همین شكل به كار خود ادامه دهند.

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس برگشت بیمه‌ها به وزارت بهداشت را شدیداً تكذیب كرد و گفت: به هیچ وجه این كار منطقی نیست و باید فروشنده خدمات و خریدار آن یك وزارتخانه نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha