بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران صبح امروز (۲۲ آذر ماه) کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و در بیشتر مناطق پایتخت تجمع غلظت ذرات معلق و برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا گزارش شده است.

استمرار کیفیت هوای ناسالم پایتخت تا روز شنبه

سلامت نیوز:  بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران صبح امروز (۲۲ آذر ماه) کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و در بیشتر مناطق پایتخت تجمع غلظت ذرات معلق و برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا گزارش شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبحگاه روز جمعه (۲۲ آذر ماه) با وجود کاهش حجم ترافیک در روز تعطیل، در بیشتر مناطق پایتخت شاهد تجمع غلظت ذرات معلق و برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا خواهیم بود که ناشی از عدم وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته و انباشت آلاینده‌ها از روز قبل است.

بارش‌های پراکنده و سرعت ناچیز باد در روز همراه با افزایش تردد خودروها سبب می‌شود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت نامطلوب باقی بماند. همچنین در اواخر وقت امروز جمعه حاکمیت جو آرام و سرعت اندک باد، همراه با افزایش حجم ترافیک سبب می‌شود شاهد برقراری شرایط نامطلوب در شهر تهران باشیم.

همچنین با تداوم وضعیت جوی آرام تا صبح روز شنبه (۲۳ آذر ۹۸) به همراه ازدیاد تردد خودروها در نخستین روز هفته، افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس طی برخی ساعات صبحگاه دور از انتظار نخواهد بود. استمرار این وضعیت جوی در طی روز، انباشت آلاینده‌ها را به دنبال خواهد داشت و بنابراین هم‌ زمان با ساعات اوج ترافیک شبانه، بر غلظت آلاینده‌ها نسبت به شب گذشته افزوده خواهد شد که به‌تبع آن برقراری شرایط ناسالم (به‌ویژه برای گروه‌های حساس) در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha