مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت کشور تا فردا (۲۵ آذرماه) ادامه دارد، گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور طی روز سه شنبه (۲۶ آذر) تهران بارانی خواهد شد.

تداوم افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی

سلامت نیوز:مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت کشور تا فردا (۲۵ آذرماه) ادامه دارد، گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور طی روز سه شنبه (۲۶ آذر) تهران بارانی خواهد شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،صادق ضیائیان  با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده جوی آرام و پایدار برای بیشتر مناطق کشور همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت کشور پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: صبح فردا (۲۵ آذر) با نفوذ سامانه بارشی از جنوب غرب و جنوب کشور بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق در مناطقی از جنوب، جنوب غرب و غرب کشور آغاز می‌شود و به‌تدریج گستره بارش به مرکز و دامنه‌های زاگرس نیز کشیده خواهد شد.

ان پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی روز سه‌شنبه (۲۶ آذر) در بیشتر مناطق کشور شاهد بارندگی خواهیم بود که در مناطق جنوبی به شکل رگبار و رعد و برق و در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است.


ضیائیان ادامه داد: طی روز چهارشنبه (۲۷ آذر) در شرق کشور بارش باران و برف و در جنوب و جنوب شرق رگبار و رعد و برق خواهیم داشت همچنین در مرکز کشور و سواحل شرقی دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. طی روز پنجشنبه (۲۸ آذر) نیز برای جنوب و جنوب شرق کشور بارش پراکنده دور از انتظار نیست.


وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۵ آذر) صاف و غبارآلود و در اوایل شب افزایش ابر گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (۲۶ آذر) ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha