یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

سه ماه قبل یک زن جوان به نام سپیده به پلیس آگاهی تهران رفت و پرده از سرنوشت تکان دهنده خودش برداشت.

4 زن در دام شیطانی مرد پرشیا سوار

سلامت نیوز:سه ماه قبل یک زن جوان به نام سپیده به پلیس آگاهی تهران رفت و پرده از سرنوشت تکان دهنده خودش برداشت.

به گزارش سلامت نیوز، خراسان نوشت: سپیده از راننده  یک پژوپرشیا شکایت کرد و گفت: دیروز به عنوان مسافر در حوالی متروی پایانه مسافربری جنوب سوار یک پژو پرشیا شدم تا به محل کارم بروم. اما راننده که مرد ۳۵ ساله ای بود مرا به سمت جاده حسن آباد قم برد.او می خواست مرا آزار دهد که مقاومت کردم و او مرا به شدت کتک زد.او حتی مرا تهدید به مرگ کرد ولی من به سختی توانستم خودم را از شیشه ماشین به بیرون پرت کنم.همان زمان چند راننده خودروی عبوری به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان منتقل کردند.

وی در تجسس های پلیسی نشانی های راننده جوان را به پلیس ارائه داد و پلیس در نخستین گام از تحقیقات تصویر چندین متهم سابقه‌دار را به سپیده نشان داد تا این که زن جوان ‌توانست یکی از آن ها را به نام سعید شناسایی کند. سعید چندین سابقه دعوا و درگیری در پرونده اش داشت و مدتی قبل از زندان آزاد شده بود. با اطلاعاتی که زن جوان به پلیس داد سعید ردیابی و بازداشت شد اما ادعا کرد دست به آدم‌ربایی نزده است. در حالی که تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت، سه زن دیگر نیز که در پژوی دودی مرد شیطان‌صفت به تله افتاده بودند شکایت های مشابهی را به پلیس ارائه دادند و در مواجهه حضوری سعید را شناسایی کردند.

آن ها گفتند: ما به عنوان مسافر در حوالی متروی پایانه مسافربری جنوب سوار پژو پرشیا شدیم اما راننده ما را به حوالی جاده قم برد و آن جا آزارمان داد. با تکمیل تحقیقات پلیسی، پرونده برای رسیدگی به اتهام آدم ربایی و آزار چهار زن جوان به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا راننده شیطان صفت به زودی محاکمه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha