کارشناس هواشناسی گفت: احتمال دارد هوا تهران به منفی ۴ درجه زیر صفر هم برسد و اغلب بارندگی‌ها به صورت برف همراه است.

تهرانی‌ها آماده باشند؛ هوا به منفی ۴ درجه می‌رسد

سلامت نیوز:کارشناس هواشناسی گفت: احتمال دارد هوا تهران به منفی ۴ درجه زیر صفر هم برسد و اغلب بارندگی‌ها به صورت برف همراه است.


به گزارش سلامت نیوز، باشگاه خبرنگاران نوشت: محمد اصغری، کارشناس هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای کشور، گفت: سامانه‌ای که قرار بود عصر امروز کشور را دربربگیرد که زودتر وارد شده به طوری که نوار غربی کشور را در بر گرفته است و در حال حاضر در کرمانشاه بارش برف و باران گزارش شده است.

این کارشناس هواشنایی ادامه داد: این سامانه زیاد سرد نیست ولی از امشب در کشور بارش‌ها به صورت باران و در ارتفاعات به صورت برف گزارش شده است، به طوری که هسته‌ بارندگی‌ها استان‌های چهار محال و بختیاری، لرستان، شمال و شرق خوزستان در کرمانشاه و در بخش‌هایی از شمال ایلام، کهکیلویه و بویر احمد در این مناطق بارش به صورت برف گزارش شده است.

اصغری اضافه کرد: استان‌هایی مانند همدان، مرکزی، کردستان بارندگی‌ها آغاز شده اما در شهرهایی مثل تهران، کرج، اراک و اصفهان هوای آلوده گزارش شده که توصیه می‌شود افراد آسیب پذیر در این هوا تردد نکنند.

او در ادامه با اشاره به بارندگی‌ها در کشور گفت: این سامانه‌هایی که صبح امروز وارد کشور شده در جنوب کشور در استان‌هایی مانند کرمان، هرمزگان، شمال سیستان فعال است به طوری که بارندگی‌ها از عصر جمعه همراه با هوای سرد و کاهش دما گزارش شده است.

این کارشناس هوایی ادامه داد: از بامداد شنبه و یکشنبه هفته آینده هوایی سرد در کشورها حاکم است به صورتی که رکورد تهران از اول مهر ۹۸ زده می‌شود و احتمال دارد این هوا به منفی ۴ درجه زیر صفر هم برسد و اغلب بارندگی‌ها به صورت برف همراه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha