به گفته گودرزی، امروز بارش پراکنده برف و کاهش دما در تهران خواهیم داشت. همچنین فردا سامانه بارشی جدید در استان‌های سیستان بلوچستان، کرمان و هرمزگان به صورت پراکنده فعال می‌شود.

امروز بارش پراکنده برف در تهران/ فردا استان‌های سیل زده بارانی می‌شوند

سلامت نیوز:به گفته گودرزی، امروز بارش پراکنده برف و کاهش دما در تهران خواهیم داشت. همچنین فردا سامانه بارشی جدید در استان‌های سیستان بلوچستان، کرمان و هرمزگان به صورت پراکنده فعال می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی  گفت: امروز فعالیت سامانه بارشی بیشتر در نیمه شرقی کشور خواهد بود و بارش در استان‌های فارس، هرمزگان، نواحی مرکزی خلیج فارس، تنگه هرمز، کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی شدت دارد.


وی افزود: علاوه بر نیمه شرقی کشور، در غرب و دامنه‌های جنوبی البرز بارش پراکنده خاوهد داشت.
گودرزی با اشاره به بارش باران در استان‌های سیل زده اظهار کرد: این سامانه بارشی فردا در استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به صورت پراکنده فعالیت خواهد کرد و به تدریج از کشور خارج می‌شود.


این کارشناس هواشناسی ادامه داد: سامانه بارشی جدید فردا از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و در سواحل، ارتفاعات جنوبی البرز و استان خراسان شمالی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود که تا یکشنبه ادامه خوتهد داشت.


وی اظهار کرد: در دو روز آتی، کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت. همچنین دو دریای شمال و جنوب مواج هستند.

 


کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به گرمترین و سردترین مرکز استان‌ها افزود: تبریز و اردبیل با دمای منفی یازده درجه سردترین و بندرعباس با دمای ۲۶ درجه بالای صفر، گرم‌ترین مرکز استان‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha